Eddiebarzoon
Stamgast
Bericht door een moderator:
|
|
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bericht door een moderator:
|
|
Mee eens. Ik heb me daar ook niet helemaal aan gehouden. Met de kanttekening, het kan ook een doorvertaling van het logo zijn, een beelmerk, icoon, dat op kleinere ruimtes ook werkt. Ook belangrijk, dat het in zwart/wit goed overeind blijft.Opvallend is dat hierboven vrijwel uitsluitend gesproken wordt over de ethetica en communicatie middels vorm. Onder het mom van ‘vorm volgt functie’ zou ik het rekening houden met de (mogelijke) dragers waarop het logo gevoerd gaat worden, hiernaast willen leggen. Indien het zuiver digitaal blijft heb je nog rekening te houden met verschillen in resoluties en de gevolgen daarvan op de leesbaarheid.
Eddie? Volgens mij is het de bedoeling dat de logo's naar een admin worden gestuurd.
Ja en is al een keer verwijderd, deze meneer is misschien of heel eigenwijs of leest niks hahaEddie? Volgens mij is het de bedoeling dat de logo's naar een admin worden gestuurd.
Wanneer is de deadline? Ik heb morgen tijd.Heb je vragen of opmerkingen, laat het hieronder weten.
Zaterdag aanstaande. Laten we zeggen 18:00 uur. Zou mooi zijn als je het redt.Wanneer is de deadline? Ik heb morgen tijd.
Dus, kunnen we nog inzenden tot 25 juni?Uit de openingspost:
“Uiteindelijk zullen de leden via een poll (van 26 juni tot en met 3 juli) bepalen wat het nieuwe logo van Synthforum zal worden.”
Het mag ook eerder hoor .Oeh wat lang nog, daar gaat m'n weekend
Euh... jawel... Zo werken deadlines.Zo werkt dat niet!
*grappig*Zo werkt dat niet!