Wie ontwerpt het nieuwe Synthforum logo?

Bericht door een moderator:
Afbeelding verwijderd. Ontwerpen graag per PB aan een moderator naar keuze sturen.
 
Last edited by a moderator:
Opvallend is dat hierboven vrijwel uitsluitend gesproken wordt over de ethetica en communicatie middels vorm. Onder het mom van ‘vorm volgt functie’ zou ik het rekening houden met de (mogelijke) dragers waarop het logo gevoerd gaat worden, hiernaast willen leggen. Indien het zuiver digitaal blijft heb je nog rekening te houden met verschillen in resoluties en de gevolgen daarvan op de leesbaarheid.
Mee eens. Ik heb me daar ook niet helemaal aan gehouden. Met de kanttekening, het kan ook een doorvertaling van het logo zijn, een beelmerk, icoon, dat op kleinere ruimtes ook werkt. Ook belangrijk, dat het in zwart/wit goed overeind blijft.

Wie weet waag ik me ook nog aan een meer 'traditionelere' versie.
 
Mooi voorbeeld van een logo waar het puur om karakter en eigenheid gaat is bijv die van Sequential, een makkelijk voorbeeld want er staat een recent post op het forum.

Zo is Moog, en zo zijn er natuurlijk velen, een goed voorbeeld.
 
Ik denk dat Torp bedoelt dat ontwerpers meestal pas op het allerlaatste moment iets uit de pen krijgen. Als de deadline zich al gruwelijk en ongenadig aftekent in het licht van de opkomende zon, zegmaar. Verder totaal geen ervaring mee :D
 
Back
Top