Nieuws van Behringer

Ik vind ‘m er wel leuk uitzien. Niet echt stijlvol maar wel “cheap and cheerful”. Als dit vintage was, zou het puur op basis van het uiterlijk al een soort cultklassieker zijn denk ik.
 
Niets voor mij qua UI. Wel erg benieuwd naar de klank. Prijs kan je in deze tijden weer echt niets van zeggen.
 
Weer een.

Screenshot_20220225_151913_com.facebook.lite_edit_169779046484510.jpg
1645798759035.jpg
1645798763890.jpg
 
Oef. Mooi zijn ze niet, die laatste 2. Ik zou graag een serieuze ontwerptaal zien van Behringer, de Volca serie kan dat ook, als ze er dan toch tegenaan gaan schurken waarom dat dan niet ff strak getrokken? Nu is het erg lelijk. 4-voice...is niet optimaal, maar bruikbaar.

Wel benieuwd naar de reviews en de klank, want een matige UI zegt daar natuurijk helemaal niks over.
 
Neeeeee dat gaat echt helemaal nergens meer over. Dit soort minibakjes moet je blijkbaar gewoon aan Korg overlaten?
 
Werkt de Multipla designer tegenwoordig voor Behringer?????

Jammer van het design. Die Pocket Operators zijn ook cheap net als Volca's ook maar die zien er echt gelikt uit..
 
Laatst gewijzigd:
Ligt het aan mij of klopt er niks van de verhoudingen van dit ding?

Een midi socket die bijna evengroot is als een display waar nog tekst in staat ook?
Ze moeten er een luciferdoosje bij leggen ter vergelijk. Ik denk dat deze machientjes eerder lijken op de Korg Monotrons.

korg-monotron.jpg
 
Met stijgende olieprijzen zal ook plastic ook duurder gaan worden.
Zou dus wel tof zijn als de grondstoffen een beetje zinnig besteed worden :D , zo min mogelijk lillek spul dan...
dus ga eerst die Behremin maar eens afronden... 8o) die is ook wel lillek, maar interessante functionaliteit.

Behringer poste toevallig vandaag dit:
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2022-02-26 om 23.22.52.png
    Schermafbeelding 2022-02-26 om 23.22.52.png
    844,6 KB · Bekeken: 150
Behringer poste toevallig vandaag dit:
Had 'm gezien ja. Was mooi geweest als ze dit een stel jaar eerder hadden gedaan (in 2019/2020), dan hadden ze kunnen meeliften op het 100-jarig bestaan van de Theremin, zoals Moog ook deed met hun Claravox (= de theremin waar Behringer die koffie-met-melk vormgeving van heeft geleend).
 
Last edited by a moderator:
De Behremin koop ik misschien wel. Voor dat prijsje kan ik wel proberen of ik er ooit mee overweg kan. Ook geschikt voor puristen die zeggen dat ze nooit Behringer spul willen aanraken. :D
 
Ben benieuwd naar Uli's Uranus. Maar wel lachen, dit spul. Snap alleen die grote Arp en Scale knoppen niet. En dan met die kleine filter knopjes. Dat gaat mis of wordt een nieuw genre.
 
Back
Top