Nieuws van Behringer

Over die sh5, zie er wel opvallend veel aangeboden op ebay de laatste tijd, zou kunnen dat die er ook aankomt ?
zou zelf wel een bynthi verwelkomen
 
Als je dan over een bepaald toestel iets wil lezen kan je het hele topic van voor naar achter gaan doorspitten, dat is alles behalve handig.
Geen nood, er is vast wel ruimte voor een speciaal Behringer forum.
 
wie had dat ooit gedacht :-)
 
Over die sh5, zie er wel opvallend veel aangeboden op ebay de laatste tijd, zou kunnen dat die er ook aankomt ?
zou zelf wel een bynthi verwelkomen

FB_IMG_16265967446273542.jpg


FB_IMG_16265967483897318.jpg


Je gedachten waren 2 jaar te vroeg.

Blijkbaar hebben ze wat poly-d behuizingen over.
 
Zo zeg ,hij kopieert rustig verder

is er meer over bekend ergens of alleen deze teaserfoto’s ?
 
Laatst gewijzigd:
Zo zeg ,hij kopieert rustig verder
Dat kun je wel zeggen idd.
Maar ik moet zeggen dat het concept van de houten behuizing met keybed er wel een stuk netter uitziet dan Roland deed met z'n plastic Boutique reeks.
Als je zoiets koopt of de parafonische model D/Monopoly heb je wel het gevoel dat je wat meer hebt staan dan die kopie/heruitgave van oa de jx-3p en de ju-06 en dat minikeybed.
 
Ja, is full size. En nog redelijke kwaliteit ook, zo afgaande op mijn poly d.

Alleen mis ik wel het eerste halve oktaaf steeds, ik bedoel, het blijven toch voornamelijk perfomance instruments. Maar ok. Ik kan er mee leven.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Dat kun je wel zeggen idd.
Maar ik moet zeggen dat het concept van de houten behuizing met keybed er wel een stuk netter uitziet dan Roland deed met z'n plastic Boutique reeks.
Denk dat het een soor persmateriaal karton/ mdf materiaal is
Bij boog en vc340 is dat wel zo .
Maar het ziet er wel beter uit dan die roland mini/ software apparaten idd
 
Waar blijft de opvolger van de deepmind dat was pas een originele synthesizer!
Ik wil namelijk meer van dat soort synthesizers zien!
 
Dat kun je wel zeggen idd.
Maar ik moet zeggen dat het concept van de houten behuizing met keybed er wel een stuk netter uitziet dan Roland deed met z'n plastic Boutique reeks.
Als je zoiets koopt of de parafonische model D/Monopoly heb je wel het gevoel dat je wat meer hebt staan dan die kopie/heruitgave van oa de jx-3p en de ju-06 en dat minikeybed.
Als ik het me goed herinner zijn die boutiques van metaal. Ik vind ze altijd erg mooi ontworpen, al is het formaat dubieus.
 
Boutique is zeker metaal en prima gebouwd voor het grootste deel. Minpunten zin vooral de kleine control surfaces en dito kleine knopjes (misschien meer geschikt voor kleine Aziatische handen dan Hollandse kolenschoppen) en die mini- of micro-USB voedingsconnector is een gruwel (kwetsbaar, slijtagegevoelig, niet heel betrouwbaar). Minijacks ben ik ook geen fan van, maar dat lijkt verder niet echt een issue met die dingen.
 
Back
Top