Gitaar pedaaltjes

Mocht je er geen vertrouwen in hebben, kun altijd deze er nog voorzetten: http://artproaudio.com/artcessories/di_boxes/product/dual_rdb/

Ik heb me bedacht dat mijn eventide space toelaat om input op line te zetten, en output op instrument level. Moest ik in de problemen komen, kan ik eens testen of dit het kan oplossen.

Ik heb de vapor trail trouwens intussen aangeschaft, maar tot nu toe enkel voor gitaar gebruikt. Erg fijn typisch analoog delay geluid, maar toch een maar...
Ik merk dat hij het oorspronkelijk geluid behoorlijk kleurt. Ik bedoel niet in bypass, die is goed, maar als ik de repeats met de mix knop er helemaal uitdraai, hoor ik een aanzienlijk verschil. Ik dacht eerst dat hij het geluid gewoon wat voller maakte, meer laag toevoegde (niet echt een probleem voor mij). Maar na een dagje in de studio bleek dat hij ook aanzienlijk het volume boost wanneer ingeschakeld (iets minder praktisch voor opnamesessies, al de passages met delay heb ik apart moeten inspelen). Nog iemand dit gemerkt?
 
maar ook raar dat ik de eerste lijk te zijn die daar iets over opmerk. Vraag me toch een beetje af of die boost bij mij meer is dan bij anderen... Jeroen, merk jij er veel van?
 
Ik let er niet zo op. Hij staat bij mij altijd aan. Ik zal vanavond eens kijken of het mij opvalt.
 
Ik heb het gechekt, en mijn versie heeft ook een volumeverschil, maar het is vrij subtiel.
 
De wooly mammoth is binnen.. Wat een tof ding :)
Ik heb meteen een buizen gevalletje van ze besteld.. Ook weer voor 10€ ofzo.

Vraag me alleen af of dit door kleine chineze handjes inelkaar is gezet...
 
G2 tube 12AU7 warm sound valve effector.. als die net zo lekker klinkt als de mammoth..
Volgens mij gooi ik er wel een andere buis in.

Ik wil nog heel graag een toffe ring modulator. Miste net een Way Huge RingWorm.

Is er op Clone gebied iets van een ringmod voordat ik een veels te dure Moog of iets dergelijks bestel
 
Ik kom hem alleen tegen voor rond de 40$. Ik ben heel benieuwd wat je ervaringen zijn, ik ben tegenwoordig helemaal into buizenpreamps, dus dit zou een mooie toevoeging kunnen zijn.
 
Back
Top