Kicks door welke gitaar pedaaljes

ik heb btw eindelijk een adapter (heb m nog niet geprobeerd)

zit idd zo'n lipje aan dat dezelfde aansluiting als zo'n 9v batterij heeft.. + volgens mij ook een pennetje wat WEL in de deucetone past.. ook kan je volt instellen + batterij leegte .. adaptertje kost 4,95 bij Thomann ...
dus nog goedkoper als zo'n duracell zelfs 8)

ow das niet helemaal waar zie ik net.. de duracell heb ik 4,65 voor betaald :)
 
Wat voor oude Ibanez Distortion heb je ?
Ibanez heeft een paar hele mooie distortion / overdrive pedalen gemaakt...
 
ff een vraagje voor de deucetone rat bezitters..

als jullie op de eerste rat switchen tussen dirty / vintage / turbo .. is die dirty rat dan heel veel zachter als de rest?
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
ff een vraagje voor de deucetone rat bezitters..

als jullie op de eerste rat switchen tussen dirty / vintage / turbo .. is die dirty rat dan heel veel zachter als de rest?

dr zit wel volume verschil in ja...
 
Damn.. Al dat spul komt voorbij en t liefst zou ik het allemaal hier hebben willen staan. :D
Ik gebruikte NI Guitar rig veel. Maarja, dat is dan weer software he.. :gaap:
 
Zoals mijn post hierboven:

Ik wil de Ibanez Turbo Tube Screamer TS9DX Kopen, Hoe duur zou ik hiervoor moeten kijken tweedehands? Ik zag er vandaag een bij nijmegen voor 100 euro.
 
ik heb er ook eentje gehaald.

twee ibanez eigenlijk

de SS20 en de Ts9Dx (incl TS808 mod/chip) ben heel erg benieuwd, de SS20 wil ik voor de tb gebruiken en de TS9 voor kicks. Ik hoop dat de ruis meevalt want als ik het door mijn OD20 jaag klinkt het soms heel erg brak en de DIY TS303 heeft ook een hoge fluittoon zitten, maar die is wel gemaakt vr de TB waar die fluittoon dan niet zo opvalt in tegenstelling tot kicks...
 
net de TS9dx inclusief de chip om die te modden nr een TS808 specs, ik weet niet welke chip er nu inzit, de RC4558P zit er allesinds niet in want die zit er mooi bijgeleverd.

rap even een stekker erin gesloten (9V dc), jomox erdoor en glimlachen. Wat een pedaal, heerlijk geluid vind ik en geen kutruis!!!
De SS20 is ook vet...

Kan de TS9dx alleen maar aanraden (wel duur, theeft me in totaal net iets meer dan 100 gekost maar vind het meer dan waard)

Ibanez ver boven Boss!!!
 
en hoe blijft t laag?

kun je eens wat posten? ben wel erg benieuwd.. heb zelf ook vaak een ibanez pedaal overwogen
 
aj kut, heb er net een sessie opzitten en nix gerecord

maar ik doe morgen nog wel eens over.

hoe bedoel je met laag? een basslijn ofzo?

het is wel leuk met de verschillende modes erop, kzou eigenlijk nog eerst ff de 808 erdoor willen jagen...

net gedaan... heerlijk wat eruit komt als ik de 808 bd erdoor stuur in turbomode en dan met de low EQ speel (+noise gate)... doet me denken aan pilldriver
ik wou nog even de sherman erbij steken
:luv:
ik kijk of ik morgen iets kan maken en dit is echt een TOPpedaal imho
 
De Boss VF-1!!!

Het is niet echt een gitaarpedaaltje, maar een fx-unit. Emuleert veel distortions en andere effecten, compressor, limiter, eq. Hier kun je dus veel mee voor je kick.

P.S. Ik heb de mijne te koop :okdan: als je interesse hebt.

Gekko
 
Origineel geplaatst door gekko
De Boss VF-1!!!

Het is niet echt een gitaarpedaaltje, maar een fx-unit. Emuleert veel distortions en andere effecten, compressor, limiter, eq. Hier kun je dus veel mee voor je kick.

P.S. Ik heb de mijne te koop :okdan: als je interesse hebt.

Gekko

geen zin in PB, Hoeveel? En heb je voorbeeldje wat ermee gedistort is? :D

ohja als je echt goed wil distorten moet je toch ook zo'n ampje hebben?
 
demo

maar wel een slechte, zoals het op mp3 klinkt, zo klonk het niet via de moni, alsof er iets foutgelopen is bij de opname, die ruisfilter die er over ligt (zo komt het hier bij mij toch over) ligt ofwel aan alle kabels en stekkers die rond mijn gear ligt, ofwel aan een draad die suckt, ofwel mijn laptop geluidskaart ofwel nog iets anders... is allesinds de eerste keer

het klinkt in ieder geval veel minder dan wat ik hoorde via de moni tijdens opname
 

Attachments

  • xbts9b.mp3
    1.018,4 KB · Bekeken: 90
Origineel geplaatst door Foetus
demo

maar wel een slechte, zoals het op mp3 klinkt, zo klonk het niet via de moni, alsof er iets foutgelopen is bij de opname, die ruisfilter die er over ligt (zo komt het hier bij mij toch over) ligt ofwel aan alle kabels en stekkers die rond mijn gear ligt, ofwel aan een draad die suckt, ofwel mijn laptop geluidskaart ofwel nog iets anders... is allesinds de eerste keer

het klinkt in ieder geval veel minder dan wat ik hoorde via de moni tijdens opname

Dat is het geluid van bitjes.
 
bitjes?

het is de eerste keer dat ik ze hoor, althans toch op zo'n manier dat het opvalt.
kvind cooledit toch niet zo'n goed programma meer om op te nemen, iets anders zoekn in the mean time
en even mijn desk herschikken
 
Origineel geplaatst door Foetus
bitjes?

het is de eerste keer dat ik ze hoor, althans toch op zo'n manier dat het opvalt.
kvind cooledit toch niet zo'n goed programma meer om op te nemen, iets anders zoekn in the mean time
en even mijn desk herschikken

Gebruik je een sample als bronkick?
 
nope, ik gebruik alleen hardware XBase 09 => TS9dx => Input menger

ik ga dan gewoon van de tape output van mijn mackie1402 nr line in van FW Audiophile en dan neem ik op in cooledit, vandaag is de eerste keer dat er zo een ruis bijzit
 
Back
Top