misgelopen deal?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ga hier ZEKER NIET met namen gooien zolang ik niet precies weet wat er aan de hand is.

Kijk voor hetzelfde geld staat het pakje bij m'n buurman of hier bij TPG en is mij het briefje ook ontglipt.

Maar WAAROM reageert die betreffende persoon niet gewoon? Hij heeft nou weer de PB gelezen, van vandaag, maar reageert weer niet... dus ik stuur 'm nu een met de link naar deze draad; misschien kan ie zelf even toelichten?!

Misschien heeft hij ondertussen de ontvangstbevestiging al binnen?!
ivm de opmerking van Digimod. Niet afgeleverd, wel ontvangstbevestiging. Misschien hebben mijn buren nog wat voor me staan? Lijkt me stug, want dan krijg ik altijd een briefje van TPG met "afgegeven op nummer X".

En dat ie nou dan denkt van "ja WEL ophalen en dan doen alsof je het niet opgehaald hebt, je kan me de boom in!!"
Dat is het enige wat ik nog kan verzinnen.
Maar dan wordt het DANIG tijd TPG te gaan overhoren!!

Ik heb toch graag dat diegene en ik gaan kortsluiten WAAR het pakketje kan zijn. Maar zo kan ik dus geen kant op.
 
Ik heb PB gestuurd met als titel "en nog steeds lees je wel en reageer je niet.... "


-->

Misschien is het leuk als je mee doet in de discussie:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=358841&t=2567#post358841

Ik heb bewust geen namen genoemd hoor, zo ben ik niet!! Het hele forum heeft geen idee over wie het gaat allemaal.

En ik ben niet kwaad ofzoiets, ik wil gewoon weten waar mijn pakketje is en als je niet meewerkt blijft het voor mij gewoon zo dat ik geld heb betaald aan jou maar niks heb ontvangen.

Als je het verstuurd hebt kunnen we toch trace'n waar het is?
Wellicht heeft TPG een rotzooi ervan gemaakt, ervan uit gaande dat jij gewoon nogmaals de boel hebt opgestuurd.

Misschien heeft m'n buurman het aangenomen en achter gehouden, misschien heb jij het niet verstuurd, misschien denk jij dat ik het heb aangenomen maar doe van niet, misschien heeft TPG het kwijt gemaakt, misschien is mij het briefje waarop 'ophalen op het postkantoor' staat ontglipt, ik WEET HET NIET!!! Ik tast totaal in het duister, jij weet tenminste nog IETS van de status v.h. pakketje.
Maar 1 ding is zeker:
ik heb betaald en geen waar ontvangen, dus kun je zo vriendelijk zijn mij te helpen met het oplossen van mijn/ons probleem?

Heel heel heel erg bedankt!

groetjes,
Robbert
<--
 
misschien een onzinnige bijdrage aan deze thread, maar toch....

complimenten voor de rust waarmee je reageert op deze vervelende situatie :okdan:

& suk6 met de afhandeling hiervan
 
dob je je krijgt van mij een medaille als de grote mensenvriend

persoonlijk was ik hem al gaan opzoeken met een mannetje of 4 en dan niet eens om het geld maar puur uit [principe
 
Origineel geplaatst door d.b.1
persoonlijk was ik hem al gaan opzoeken met een mannetje of 4 en dan niet eens om het geld maar puur uit [principe
Zo, jij bent stoer! Heeft dat al ooit geholpen?
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zo, jij bent stoer! Heeft dat al ooit geholpen?

heb gewoon nooit problemen op dit gebied ... maar zorg er ook voor dat ik heel eerlijk ben als het om deals gaat

heb liever de naam ; stom maar eerlijk dan andersom , en hier alleen op dit forum zijn er genoeg leden die dat weten :)

en vind get zowiezo niet stoer geweld lost niks op maar zal het zeker niet schuwen let op ik vind het heel erg o.k wat dob doet als je mijn post zoquote komt dat wel verkeerd over
 
Origineel geplaatst door d.b.1
heb gewoon nooit problemen op dit gebied ... maar zorg er ook voor dat ik heel eerlijk ben als het om deals gaat

heb liever de naam ; stom maar eerlijk dan andersom , en hier alleen op dit forum zijn er genoeg leden die dat weten :)

en vind get zowiezo niet stoer geweld lost niks op maar zal het zeker niet schuwen let op ik vind het heel erg o.k wat dob doet als je mijn post zoquote komt dat wel verkeerd over
Mooi, ik hou ook niet van geweld, maar zo las ik het ff... Mooi dan! :) Ik hoop dat de deal rond komt!
 
Okay ik heb eindelijk reactie.

Er is iets vreselijks aan de hand met zijn zoontje, welke ik ook bij de vorige deal ff gezien heb, en vandaar had ie het hoofd niet meer helemaal erbij.
Hij zou het pakketje nu -voor de 3e keer- gaan opsturen. Ik ben benieuwd.

Tja dat ik er zo 'koel' onder blijf; ik ben ook wel 's uit m'n slof geschoten maar dat werkt to-taal averechts.
Dat doe ik dus niet meer snel.

Wat ik wel nog vreemd vind aan het verhaal is dat een medewerker van de post en ook forumlid me heeft ge-PBt over de werkwijze bij de post en dat 'retour afzender' niet snel gebeurd; je krijgt briefje dat je niet thuis bent, DAN krijg je 2e aanbieding, dan krijg je briefje van 'ophalen op postkantoor', en als het pakketje dan toch achterblijft na 2 weken ofzo krijg je nog 's een briefje van 'zou je niet 's komen ophalen' ofzoiets.
Dat hele traject is niet geweest; niet 1 keer. Want dat ik 1 briefje kwijt raak soit; maar niet alle 3 de briefjes.

Dus voor de 3e keer opsturen?! Hmmm. Maar goed als dat verhaal van de kleine klopt; dan kan het je ook werkelijk totaal aan je reet roesten hoe vaak het geweest is of of ik dat pakketje nou gehad heb of niet; dan heb je niks meer aan je hoofd dan je zoontje. Dus dan begrijp ik het ook weer.

X, ik wens je zoontje alle kracht v.d. wereld toe!
 
... los daarvan, ik zou 't pakketje lekker persoonlijk af gaan halen.
Kans van mislukken is daarmee aanmerkelijk kleiner.
 
...en dan kun je zijn zoontje gelijk persoonlijk sterkte wensen.
 
Origineel geplaatst door olafmol
ff OT, maar je vindt dat het niks oplost, maar je past het wel toe??? beetje tegenstrijdig vind je niet?

beste olaf mol geweld is nooit het antrwoord helaas is deze taal soms de enige taal die sommige mensen willen begrijpen jammer genoeg en ik schaam me best wel voor dit soort middelen . maar ik ben ook veels te vaak het schip ingegaan met dit soort deals

ik iriteer me dan ook mateloos aan mensen die de boel lopen te neppen of het nou om 1 euro of 100 gaat

en die 4 man die mee gaan zijn er eerder om de persoon tegen mij in bescherming te nemen als om mij te ondersteunen zie het naar als een ingebouwde veiligheid :) zodat ik niet als te onbesuisd te werk ga

nogmaals dit zou mijn persoonlijke reactie zijn !

ik bewonder dob in zijn geduld om de comunicatie open te houden en vind dit van dob zijn kant een loffelijk streven
 
ophalen is auto lenen en 2 en een half uur heen, daarna 2 en een half uur terug. Files niet meegerekent....dus jah. Treinen qua tijd durf ik niet in ogenschouw te nemen......
 
lastige situ..

Ik herinner me inees weer waarom ik nooit pakketjes laat verzenden cq geld overmaak. MITS het een groot bedrijf is (zoals Thomann etc). Alle andere gevallen ga ik gewoon langs. Als het te ver is dan koop ik het gewoon niet. klaar.
 
:mexico:
 
Bericht door een moderator:
Mooi. Ik concludeer dat deze thread dicht kan?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top