Ik krijg een kat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
kweenie ...vreemstil in huis
zei de muis int 8ter huis
ben sinds gister mn cat kwijt

Ahh dat is naar! En 8 jaar is nog niet oud. Je hebt hem mooi vereeuwigd in dit topic.


Mijn moeder heeft sinds kort een Maine Coon. Ontzettend mooie katten en lief. Mocht 1 van jullie er 1 aan willen schaffen, bedenkt dat ze heel groot worden. Dan heb je wel een stevige keystand nodig. Die beesten kunnen 1 meter lang worden geloof ik
http://2.bp.blogspot.com/_6y6bU3dWDqE/SSbht2XOT6I/AAAAAAAAADE/3fEYuo9SZmA/s320/maine+coon.jpg
 
Mijn kat in de rimboe
 

Attachments

  • shabba 1.jpg
    shabba 1.jpg
    113,4 KB · Bekeken: 55
Mooie foto Cataluya. Wauw die main coon.. net een tijger.

Rond: ik weet wat het is om een cat te verliezen, 1,5 jaar geleden ook onze lieve Zoë verloren, volgde ons altijd als een hondje, luisterde naar haar naam, echt zo lief.... :doei: Zoë, rust zacht...=(
 
Ahh dat is naar! En 8 jaar is nog niet oud. Je hebt hem mooi vereeuwigd in dit topic.


Mijn moeder heeft sinds kort een Maine Coon. Ontzettend mooie katten en lief. Mocht 1 van jullie er 1 aan willen schaffen, bedenkt dat ze heel groot worden. Dan heb je wel een stevige keystand nodig. Die beesten kunnen 1 meter lang worden geloof ik
http://2.bp.blogspot.com/_6y6bU3dWDqE/SSbht2XOT6I/AAAAAAAAADE/3fEYuo9SZmA/s320/maine+coon.jpg

wels noorse boskat gezien maatje van me zn moeder [wat / wie ?]
hadr twee whooo enge / lieve beesten groot not to play whit en eigen wijs
geen schoot zitters


haha hier hou ik van viking sage en mythjes uhh mythes [sorry six ]
kont ook nie laten

noorse boskat ,....hrmmmmmmm info
vindt de witte versie mooist
eu . lynx istrouwens op paarr duizend na [denken ze ] uitgestorven
In de Noorse sagen en legenden kom je de Noorse Boskat al tegen als de kat, die de strijdwagen van de godin Freya voortrekt. De vikingen bonden tijdens gevechten hun eigen Noorse Boskat op hun schouder; als tegenstanders te dicht bij kwamen, raakten ze door de scherpe klauwen van de kat hun ogen kwijt. In de Noorse sprookjes van zo'n 100 jaar geleden is er sprake van de "Trollenkat", een wilde, in het bos levende halflangharige kat.

kijk hier gaat mn viking skin weer van rille...brrrr trolle en boskatten stories
:yamaha:
 

Attachments

  • noorse boskat.jpeg
    noorse boskat.jpeg
    2,6 KB · Bekeken: 55
  • noorse boskat.jpeg 2.jpg
    noorse boskat.jpeg 2.jpg
    120,4 KB · Bekeken: 53
Katten zijn in feite niet leuk, alleen ons brein wordt gemanipuleerd om te denken dat het wél zo is...

http://a.abcnews.com/Technology/DyeHard/Story?id=2288095

weird verhaal joh hans

iig weet dat ondanks tegenslagen ...de kat een van de langs gedomesticeerde beesten is by mensen ,..en t volgens mij veeeel goeds heeft gebracht ,..:mexico:
ole
@ kalusi mine other .called zoe toooooo:z
dat domme beest doet t nog zit me tog bepaald dom aan te kijken soms en nu
zou t komen datie dertien + jaar tussen mn spullen leeft :biertje::luv:
blijft mn sweeeeeet heart ..
hou wel van actie beesten ..

anecdote ; bimbootie klom gewoon een verdieping hoger ..
hoe ?
weet t nu nog niet ????
allemaal plastic / steen ,.. en geen rek ofso
boven buren brachten m langs

ik woon 2 hoog
egt vreemd:halleluja

oh en toenk r net had
viel ze van balkon niks aan de hand ....tuurlijk maar kmiste r pas snachts

en was best eng / hmmm edit minder leuk dus ,
zie je doort " donkere " park R-ondom mn flatje een witte schim door de bosjes rennen en rondertussen ieuw/ ieuw roepen ..
egt daardoor vondtikter ...
snachts
was helemaal door t dolle heen
en liep uiteindelijk na een lange search 4 uur snachts ... achter me aan ...de trap op ...helemaal vertrouwd ...naar mn ...uhh huis / stuud ...uhh de r monitorretje weer op zoekend

was egt een avontuur had r net twee weken ,..
:mega:.. wat een avontuur ...egt vaker meegemaakt dat katten [niet de mijne hele nacht mee op stap waren ..hebk t niet over ..naar de kroeg !
 
Laatst gewijzigd:
en was best eng / letsre leuk
zie je doort " donkere " park R-ondom mn flatje een witte schim door de bosjes rennen en rondertussen ieuw/ ieuw roepen ..
egt daardoor vondtikter ...
snachts

Het beste moment om een kat te zoeken is 's nachts. Als het muisstil is. Ze blijven meestal rondom je huis bivakkeren en schuilen onders auto's en in struiken. Overdag zoeken heeft weinig zin, zomaar een tip. Ik spreek uit ervaring. Eenmaal 's nachts onder wat auto's kijken en wat roepen met brokjes had ik haar binnen 5 minuten gevonden.

Mooie foto Cataluya. Wauw die main coon.. net een tijger.

Thanx, gewoon simpel op het balkon achter een plant. Een oude minolta lens gebruikt op een digitale camera, maar wel een mooi resultaat idd.

Die Main Coon zijn echt toffe katten. Dan heb je tenminste wat idd net een tijger. En hun staart is net een vossenstaart of die van een eekhoorn.
 
Als je het mij vraagt gewoon een eigen systeempje maken... met zo een sensor enzo en dat als de kat er langs gaat dat dat ding keihard een ksssht geluid maakt... hopen dat er geen gewenning optreedt anders moet je maar overwegen om het voor de kat een zo min mogelijk aantrekkelijk plekje te maken. Dat kan op allerlei manieren...
 
ok, mijn kat is eens op de D70 gaan staan die op de rand van mijn HS7 stond. en tja... toen kieperde het hele zootje naar beneden.
Net zoals mijn speakerzuil laatst met plant....

:D

ps: hij durf het nu niet meer te doen, en ja, we zijn nog steeds vrienden.
 
Heb er hier ook 3 zitten. Hou ze best van je gear vandaan. Ik heb hier een klein kamertje waarvan de deur dichtblijft. Wat nou net die kamer zo interessant maakt voor hen :)

Wat hierboven gezegd wordt zijn goeie tips. Catstop (producten met mosterd) werken geen bal (immuun? ;-)

Als je vasttapijt hebt of zo, oppassen want kattenpis is een smerig goedje.

Idd kattenbak terstond leegmaken, eten en water op een andere locatie (eten en drinken gaat blijkbaar niet samen)

Als je ergens een natte handdoek laat slingeren, kan er al eens op geplast worden. Een tip die werkt -> biotex wasproduct - de enzymen lossen kattenpis vrij goed op!

*dael0x
 
Als je een kamertje hebt waar je spullen staan, kun je daar ook de deur van dichttrekken en zorgen dat ze niet binnenkomen.
Zelf heb ik 2 poezen die gesteriliseerd zijn en heb gelukkig geen last dat ze in huis pissen enz. Kotsen (haarbal of als er een weer teveel in een keer gevreten heeft) doen ze op een een of andere manier netjes op de stenen tegels in de keuken, of op het matje bij de deur (nog geen euro bij de ikea). Daar heb ik dan weer geluk mee...

Heb ook al ervaren dat als ik een beetje zit te tweaken en een gaaf geluid heb, zij dat helemaal niet prettig vinden en snel ergens anders gaan zitten. Wellicht handig om in een patch op te slaan :)
 
Ik heb 2 katten
Die zijn bang van mijn gear 8D
Mogelijk door het kattegejank die ik produceer 8o)





Nee hoor :D de deur van de studio blijft gewoon dicht, off limmits voor katten en kinderen :smeris:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top