[industrial triphop] prosfearity

downloading in progress
ben benieuwd :)

----------

reactie ne beluisterd te hebben :
coole track niks op aan te geven :)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Flesje
Link is down..

Op m'n werk doettie het wel hoor.
(hoezo schaamteloze bump?)
 
terechte bump want kvind 't een erg fijn duister trackie :okdan:
misschien stoer om hier en daar wat lekkere knallen (kick/snare/doffe clap ofzo) erbij te doen met veel reverb
 
Klinkt vet! Het lijkt net of je een aantal vrouwen in een kast opgesloten hebt en hun angstkreten hebt gesampled ofzo :P
Lekker dikke drums ook, ik vind alleen die lage sinus boing (als het dat is) niet zo mooi. Vetjes hoor!
 
Wow! (mijn mond valt ver open)

Erg gave track man.

ik zit te luisteren met een koptelefoon... heerlijk relaxed, ook wel een spannende track.... en ineens schrik ik me te pletter!! Op 0:58 komt er zo'n telefoongeluid in, alsof 10 telefoons om me heen ineens beginnen te rinkelen. Wat een mooi wijds, transparant geluid heb je neergezet.

Ik had een ideetje, zou je part 4 (met dat plastice geluidje) niet verder kunnen laten gaan in part 5, 6 etc, en dan de beat ook meer "plastic" gaan doen, meer kraken, en buigen en duwen en trekken, zodat je het weer verder uitbouwt van de trage beat die er nu is.

Tja, het is maar een ideetje. :)
 
mooi hoor. Ik vind alleen net als syntagma hierboven al schreef die "sinus-boing" niet helemaal lekker. Misschien moet die wat cleaner, ofzo. :okdan:
 
damn....vette sfeer....well done.....coole track....bitcrusher is vet op de beat duistere synths.....echt wel....
 
Zelf gebruikte loopjes ja. :)
 
Back
Top