[Industrial] Anti-globalist

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
Een nieuwe vrolijke industrial stamp nummer van mijn The Peoples Republic of Europe project, speciaal voor alle mensen die vinden dat een beat pas goed klinkt, als die klinkt als de koudwalserij in de Hoogovens. Hoe die klinkt weet ik eigenlijk niet, maar het schijnt wel HARD! te zijn, en dat is natuurlijk gaaf.

Benedenlaad: http://www.wire.fm/download.php?pk=9229&anti=1082213227
 
in het begin dacht ik: "kut, m'n player hapert" (misschien ff de release wat opendraaien bij dat begingeluid...'t eindigt nu iets te abrupt vind ik)
toen kwam de kick, toen dacht ik "okay, dit wordt interessant"
toen was het afgelopen en dacht ik "was dit het nou?"

had veel meer in gezeten denk ik, maar misschien "begrijp" ik deze muziek niet zo goed...ik vind dit wat saai eigenlijk
 
Het klinkt mij net iets te spartaans, deze track...
Geluiden zijn wel massive, echt iets voor een underground-feest in een grote loods.. :D

Eindmix kan nog wel strakker denk ik..
 
Ik vind het wel lekkere muziek.

Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!! Links!! Rechts!!

We Have Marschiered
 
Hahahaha, Ja die connectie met de Aphex twin remixen van `We have arrived` hoorde ik er ook al in, ook al was dat niet de bedoeling. Waarschijnlijk komen er nog wat dingen bij (denk aan stemsamples en vocals en zo), maar verder is deze track wat mij betreft voor het merendeel af.
 
mooie rode titel en robuust als een T-34...

bresnev.JPG

4 home country!
 
hmmja... ik snap die fascinatie voor hard wel, maar het blijven in dit nummer toch gewoon kicks en hihats en crashes enzo, met een grote berg metalen reverb, geen machines of andere dingen die ik met industrieel associeer(niks wetend van industrial of aanverwante muziekstromingen trouwens).

Lijkt me leuker als het echt zou klinken als een koudwalserij; met al die polyritmische machines die door mekaar heen ratelen, in plaats van een beat die echt op de tel geprogrammeerd is.
 
Zulke nummers maak ik ook, alleen is deze dat niet he? :)
 
Back
Top