niet kijken als je geen geld hebt

Mooi spul!

Wel belachelijke prijzen. Die Jupiter 6. Stjonge wat duur. En dan te bedenken dat Japan het land is waar die vandaan komt. Een MKS 100 sampler voor bijna 500 Euro:confused:
 
tja, ik was er al jaren naar op zoek: waar kom je anders nog een eg-101 tegen voor $1200 ??
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Mooi spul!

Wel belachelijke prijzen. Die Jupiter 6. Stjonge wat duur. En dan te bedenken dat Japan het land is waar die vandaan komt. Een MKS 100 sampler voor bijna 500 Euro:confused:
Wat te denken van die Korg Electribe S... echt een 'vriendenprijsje' :D
(dat moet wel een tikfout zijn)
 
Origineel geplaatst door Leo
tja, ik was er al jaren naar op zoek: waar kom je anders nog een eg-101 tegen voor $1200 ??

Dat is ie EG 101 van "Ponchos van het forum" Misschien is ie razend populair in Japan
Dan is 1200 Euri geen geld.
 
Er staat zelfs een JUNO 105 tussen. Het enige exemplaar in de wereld.
Type fout ala: Geen Babi Pang Gang, maar Bambi Pinguin
 
Ik denk dat ze bijna niets verkopen met die hoge prijzen: als er iets bij is wat je echt graag wil, zou ik gewoon een bod doen.

Je weet nooit!



Take care


EF
 
Jammer dat de Jupiter 5 er niet bij staat
Of wat dacht U van de Prophet 4
Nog beter "The Out Of Memorymoog"
 
Zijn de prijzen in Japan niet gewoon duurder omdat daar het gemiddeld inkomen gewoon veel hoger is?

Of is dit gewoon een kwestie van verkopen aan de sukkel die hier het volle pond voor wil betalen?
 
Origineel geplaatst door fuse
Zijn de prijzen in Japan niet gewoon duurder omdat daar het gemiddeld inkomen gewoon veel hoger is?

Inkomen ligt daar inderdaad behoorlijk hoger, zeker in de grote steden.
 
Electribes zijn zeker schaars en erg gewild in japan:

ELECTRIBE S
Mint
euro 3698 shipping anywhere included :confused:

Voor die prijs kan shipping anywhere wel uit jah :D
 
wauw....een MKS-100 voor 498 euro...koopje...:D
 
de D1600 dan he niet die meid*D :P
 
Back
Top