[Club-track]Doing it right...!!!

Zekers lekkere track!!!

Die kick moet wel veul harder vinnik, maar eh..toppie hoor!
 
Ik vindt t zonder compressie al erg goed klinken. Maar nu ben ik ook wel erg benieuwd naar die pompende en zuigende negerin.:D
 
Ik denk dat ie af en toe wat druk klinkt, omdat de verschillende geluiden een verschillende swing hebben. Als dat iets strakker timed en iets meer naar elkaar toe kruipt kwa timing, denk ik dat het al een stuk minder rommelig klinkt.
 
Origineel geplaatst door SoLiS
Ik denk dat ie af en toe wat druk klinkt, omdat de verschillende geluiden een verschillende swing hebben. Als dat iets strakker timed en iets meer naar elkaar toe kruipt kwa timing, denk ik dat het al een stuk minder rommelig klinkt.

klopt als een bus,bijna alle drumsounds hebben dezelfde swing behalve de breakbeat in de break die niet...maar ik ben bang dat ie straks niet klinkt als ik em die andere swing geef...ik denk dat ik nog wel iets met het tempo kan doen om die swing strakker te krijgen....zal eens kijken! thanx!
 
Hallo,

Ik vind de bijgezochte geluiden erg grappig geeft een
heel eigen soundje aan de track hoewel ik soms hem wat rommelig vind
overkomen stoort het me ook weer niet echt.

Ik vind het wel een lekker plaatje eigenlijk na de 2e keer beluisteren,
misschien wat schel soms en die clap komt er af en toe erg hard doorheen.

Maar ik vind de manier van geluiden gebruik origineel en erg zomers klinken.

Cijfer 8 :halleluja

Groet,

Jeffrey
 
Origineel geplaatst door SoLiS
Ik denk dat ie af en toe wat druk klinkt, omdat de verschillende geluiden een verschillende swing hebben. Als dat iets strakker timed en iets meer naar elkaar toe kruipt kwa timing, denk ik dat het al een stuk minder rommelig klinkt.

Ik had er trouwens nog wel ff bij moeten zeggen dat ik 'm erg lekker vind. Als ie even wat strakker is en wat meer beukt en als je nog even iets meer met de opbouw stoeit, dan heb je (summer)hit-material!
 
Origineel geplaatst door SoLiS
Ik had er trouwens nog wel ff bij moeten zeggen dat ik 'm erg lekker vind. Als ie even wat strakker is en wat meer beukt en als je nog even iets meer met de opbouw stoeit, dan heb je (summer)hit-material!

bedankt! ik ben er nu weer druk mee bezig en hoop aan het eind van de week een verbeterde versie te kunnen laten horen... iig iedereen bedankt voor de reacties nogmaals!
 
Ik vind het nummer een super groove en doet de tiltel wat mij betreft goed. Niks aan doen. Ook de eindmix vind ik professioneel klinken.

halleluja :halleluja


Zoiets mag wat mij betreft op plaat. Petje af man
Thx for deze zalige swingbeat joh.:dj:
 
Back
Top