Help! Cubasis Heeft Zomaar Mn File Gewist!!!!

DJ-D_Prime

Die Rakete zu den Planete
Lid sinds
10 juni 2003
Berichten
856
Locatie
Toulouse - France
AARGH!!!

ben ik dus met wat nieuws bezig en is t bijna af! op t masteren na! wil ik zojuist de file weer openen! staat er niks meer!!??!?!? hijs nog maar 1 kb>!

wat moet ik doen?!
 
ander vaag iets! heb een andere arrangement etc. file geopend! en druk op play, maar er wordt geen geluid afgespeeld!
 
Misschien is je harde schijf verrot, dat files corrupt worden, of gewoon niet meer goed kunnen weg geschreven worden.
probeer eens een scan disk en defrag uit te voeren,
 
Re: Help! Cubasis Heeft Zomaar Mn File Gewist!!!!

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
AARGH!!!

ben ik dus met wat nieuws bezig en is t bijna af! op t masteren na! wil ik zojuist de file weer openen! staat er niks meer!!??!?!? hijs nog maar 1 kb>!

wat moet ik doen?!

Alles wat er in je buurt staat kapot slaan/gooien, blowtje roken(optie) en opnieuw beginnen. Ik heb iets dergelijks al een paar keer gehad, daarom sla ik nu alles 2 keer op: 1x op mn harde schijf en 1x op een dvd-rw.
 
Auto-sve aanzetten en als je stopt voor die dag met je track, wegsaven onder een vervolgnummer.
Kun je altijd terugvallen op een vorige versie.
Nooit dus elke keer onder zelfde naam saven en dus je oude versie telkens weer overschrijven!

En inderdaad regelmatig backuppie op andere schijf of cd-rw.




gr. Tom
 
Misschien had-ie wel de autosave aan, en net toen hij z'n scherm ff leeg had gemaakt heeft cubasis gesaved en voordat de volgende autosave kwam is cubasis afgesloten :D

maareh, da's lullig btw. Heb dat ook 1 keer gehad. Na een uur of 5 dacht ik ff te saven, en op het moment dat ik op de save knop druk een 'fatal exception blabla met een geheugen-adres erbij' wat daarna volgde > zie de tip van The Unholy

heb je al een zoek-actie gedaan naar de file? wanneer was die file het laatst gewijzigd?
 
tis alweer een tijd geleden en t nummer is afgekomen uiteindelijk, dus zou t allemaal niet meer weten

ik maak nu regelmatig backups en zo moet t dus goedkomen
 
Back
Top