Synth gebruikt door Joy Division

Het oude logo blijft bestaan? Waarom dan in godsnaam een nieuwe....Da's zeker weer een vreemd compromis tussen de mensen die het nieuwe logo geaccepteerd hebben, en de mensen die het totaal niet mooi vinden.
 
Origineel geplaatst door 6 trak
logo_den_haag.gif


wel een beetje in de trent van "vlieg met me meeeeeeeeeee" idd 8o)
ik zie ook niet echt de symbolische waarde voor den haag in dit design... misschien dat schuine groene lijntje is "de haag" :D

Vanaf links: de zee, duinen, de stad. In het midden een mondriaan en het rode is het silhouet van Den Haag.
 
Origineel geplaatst door Renze
Het oude logo blijft bestaan? Waarom dan in godsnaam een nieuwe....Da's zeker weer een vreemd compromis tussen de mensen die het nieuwe logo geaccepteerd hebben, en de mensen die het totaal niet mooi vinden.

Het nieuwe logo is voor wereld marketing ofzo. De vliegende ooievaar blijft het logo van de gemeente den haag.
 
Aha, op die manier. Ja naar de wereld toe kun je jezelf profileren als een stad vol vrijheid waar alles maar kan, maar bij je eigen inwoners moet je niet aankomen met zo'n logo natuurlijk :D
 
2 ton voor dat logo? Ik las dat het openingsfeestje van een uur 190.000 euro kostte, wat neerkwam op 52,77 euro per seconde. :stupid
 
Origineel geplaatst door smackos
Das geen kraut rock hoor, kraut rock is zoals 6track zei muziek uit Duitsland uit begin jaren 70 en later...Kraftwerk Tangerine Dream, Can, Neu, Popul Vuh, Ash Ra etc. Buiten Duitsland zou je dat gewoon prog rock kunnen noemen, maar er waren toch wel bepaalde stijlkenmerken voor Krautrock an sich...ieder land had wel zijn eigen stijl prog rock...Engeland met veel folk invloeden zoals Gentle Giant, Nederland met klassiek gefreubel zoals Ekseption...Italie met veel duistere invloeden (Anthonius Rex)...wat dat dan voor Krautrock zou moeten zijn...krautrock had toch een eigen estethiek...alhoewel ze hetzelf niet zo noemde Krautrock is een Engelse benaming...volgens mij noemde ze het zelf kosmische musik.

Muziek voor mannen met lange haren.

Klopt, je hebt gelijk. Hoewel DAF wel krautrock invloeden had.. voor zover je daarvan mag spreken...
 
Origineel geplaatst door 6 trak
logo_den_haag.gif


wel een beetje in de trent van "vlieg met me meeeeeeeeeee" idd 8o)
ik zie ook niet echt de symbolische waarde er van in... oh nee wacht, dat schuine groene lijntje is "de haag" nutuulk :D

tjeezus wat lelijk! kan de beste man zich niet gewoon met foto's bezig houden want dat kan hij best wel ok. wel altijd diezelfde grain shit....pffff.
 
Origineel geplaatst door CoolRunning
En een 2600 op het album Closer.

Verder werd er ook nog een SC Pro One en
Arp Solina String Ensemble gebruikt.

Mvg.

CoolRunning

pro one kan ik me herrineren en een cs20m [kan ook ander model zijn ...]
iig yamaha hadden zewel wat mee

simmons drums
:engel:
 
Back
Top