Synth gebruikt door Joy Division

Ok net die Lost Control film gezien was Anton Corbijn, was wel goed... De synth die in de studio staat en bij een live optreden in de film is volgens mij een Logan String melody...maar ik weet het niet zeker het blijft vaag. Er werd verder niet echt veel op ingezoomed...stom hoor :D

En dan blijft ook de vraag of ze niet gewoon een random synth hebben geleend voor de film, maar iets zegt me dat Anton Corbijn het zo natuur getrouw mogelijk heeft willen maken.
 
Heet die film niet alleen CONTROL ? en bedankt R-ond ! nu heb ik een tekst van love will tear us apart in me hoofd ( niet van JD) maar nu wil ik weten waar dat van is :(
 
Origineel geplaatst door smackos
Ow lost control...control...allemaal hetzelfde toch :D

Logan was toch een engels bedrijf of niet?

Niet als je bittorrent gebruikt ..

}:| ;)
 
Voor de degene die nog materiaal hebben van Joy-Division.......Unknown Pleasures,Closer en Still zijn weer opnieuw geperst en weer ge-re-remastered.
'T zijn dubbel-cd boxen met als extra een live-cd (waarschijnlijk 1 v/d talloze bootlegs)......het orginele factory-logo is ook weer terug.
Maarja ik heb alles al maar zal ze toch wel weer aanschaffen.
 
Origineel geplaatst door gjb68
Voor de degene die nog materiaal hebben van Joy-Division.......Unknown Pleasures,Closer en Still zijn weer opnieuw geperst en weer ge-re-remastered.
'T zijn dubbel-cd boxen met als extra een live-cd (waarschijnlijk 1 v/d talloze bootlegs)......het orginele factory-logo is ook weer terug.
Maarja ik heb alles al maar zal ze toch wel weer aanschaffen.


Er was ook een gelimiteerde vinyl versie, vormgegeven door Peter Saville. Ongeveer 150 Euro!


Deluxe Ltd Ed Vinyl Box Set, by Joy Division (LP box set on Warners)
Description: 3LP box set edition of 500 on Warners. Please contact for overseas shipping cost.
Format: LP box set
Label: Warners
Price: £99.99
Availability: sorry, but this item is not available / sold out.
 
That sucks.........ik vroeg nog aan de balie of ie ook op vinyl uit is die nieuwe serie.
 
Heeft iemand enig idee welke synth joy division gebruikt in 'isolation'?
 
Er was ook een gelimiteerde vinyl versie, vormgegeven door Peter Saville. Ongeveer 150 Euro!


Deluxe Ltd Ed Vinyl Box Set, by Joy Division (LP box set on Warners)
Description: 3LP box set edition of 500 on Warners. Please contact for overseas shipping cost.
Format: LP box set
Label: Warners
Price: £99.99
Availability: sorry, but this item is not available / sold out.

Zijn die platen van goud of zo?
 
Wow, wat een vet topic.. is helemaal aan me voorbij gegaan toen.. waar zat ik?? heel fijn om te lezen gasten!

Werd behoorlijk treurig en weemoedig van die "Control" film.. af en toe had ik die Ian wel een schop willen geven van "man! zeg wat! aarhghg" maarja, zo schijnt hij geweest te zijn als ik de film moet geloven.

Geen bling-bling kut commerciele muziek die me dat gevoel kan geven als dat JD deed/doet.

Heb iig weer voor een avondje you-tjoeb materiaal om te checken, thanks!
 
Joy Division helemaal OK, echt bizar goede muziek.
New Order 1 a 2 leuke nummers, de rest mierzoete popmuzak.
Control..............wat een deprimerende kutfilm, maar ja zo was die Curtis he.

Dacht dat jullie wel op mijn mening zaten te wachten, vandaar.
 
Bedoel je "Warsaw"........is nooit een officiële plaat geweest in 't begin was er alleen wat losse demo's&mini-Lp en wat singles die hebben al heel lang op een schijfje gezet.
Heb zelf ook 2 bootlegs eentje is wel te draaien de ander is bagger (live in de Effenaar).

grt Gert-Jan
 
Back
Top