muziekbladen

iCe-9

Als het aan de kat lag
Lid sinds
1 december 2002
Berichten
387
Locatie
stantie
Hey beste mede mensjes,

ik heb ff een vraagje, Ik wou een abonnement nemen op een muziekblad, maar ik weet niet zo goed welke! Engels of nederlands maakt me niet zo veel uit, het gaat me er vooral om dat ik er iets van leer. Dus veel tips, tricks en techniqes. Kan iemand mij adviseren!

alvast bedankt
:halleluja

JoOost *D
ps ik ben geen beginner!
 
Over het algemeen vind ik muziekbladen nogal knullig van opzet. Vooral de artikelen zijn vaak onder de maat en soms nog fout ook. Zelf zou ik het geld besteden aan één of twee goede boeken over het onderwerp. Ploeg het Net eens door, dan vind je beslist leuke titels. Trouwens, een goede bibliotheek of goed gesorteerde bladmuziekwinkel is het bezoeken ook waard. Muziekbladen geven me vaak het gevoel dat een verhaal groots wordt aangekondigd, twee derde van het artikel inleiding is en het interessante deel even snel wordt afgeraffeld aan het eind...

Wout
 
Meeste muziekbladen gaat toch om gearfetisjisme toch?

De technieken etc zijn vaak ondergeschoven kindjes. Of ze gaan er (bewust) niet zo diep op in.


Geen geneuzel verder. Gewoon links.
http://www.synthzone.com/mags.htm
 
Origineel geplaatst door fuse
Meeste muziekbladen gaat toch om gearfetisjisme toch?

De technieken etc zijn vaak ondergeschoven kindjes. Of ze gaan er (bewust) niet zo diep op in.


Geen geneuzel verder. Gewoon links.
http://www.synthzone.com/mags.htm

klopt! was me ook al opgevallen. Khad een exemplaar van SOS gekocht. :D
kennen jullie het blad computermusic, ik had er veel goede dingen over gehoord ?

JoOost

ps wout, bedankt voor je mening... :okdan:
 
Re: muziekbladen

Origineel geplaatst door iCe-9
Hey beste mede mensjes,