[dream-house] Nature...

Duart Jansen

Movin'and Groovin'
Lid sinds
19 Maart 2003
Berichten
767
Locatie
Assen
trackje gemaakt,arrangement gemaakt door E-mute en zelf wat de boel afgewerkt en afgemixed,ik zou zeggen geef het eens een poging,ben benieuwd naar reacties!!!

ben vooral benieuwd wat jullie van de mix vinden... je vind em op http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=3296
 
en wat bedoel je precies met back-tune? achtergrond muziekie?
 
erm... idd... is persoonlijk... vind het niet echt origineel ofzo maar klinkt wel loik als... achtergrond muziekje idd

mischien kun je nog een 2e versie maken met wat lichte aanpassingen hier en daar,
ik vind dit thema voor de volle 5 min wat te lang... mischien kun je op het einde die resonante lead wat 'doublen'
 
Origineel geplaatst door 6 trak
erm... idd... is persoonlijk... vind het niet echt origineel ofzo maar klinkt wel loik als... achtergrond muziekje idd

mischien kun je nog een 2e versie maken met wat lichte aanpassingen hier en daar,
ik vind dit thema voor de volle 5 min wat te lang... mischien kun je op het einde die resonante lead wat 'doublen'

hmmm,ben het eigenlijk wel met je eens,nu ik de track een paar keer heb beluisterd mag er idd wel wat meer variatie in het thema...,zal E-mute es ff aan het werk zette morgen...:D
 
phoe wat zal ik hier over zeggen.. hmmzz ik vind een paar dingetjes wel grappig dat wel, maar denk dat al de eventuele pret naar de zodemieter gaat met die main melody. sjezus. kzie allemaal k3 en aanverwante kinderen voor me dansen enzo. voor de rest vind ik niks in dit nummer pakkend. zoals een goede beat of een catchie loopje of geluidje.. kan idd vast nog wel wat leuks mee gebeuren, maar imho "haal die irritante melodie deruit!" :D
 
euuh Geen Reviews meer?? wel luisteren maar niks Reviewen..:Z
 
Opzich best een lekkere track! Ik vind de percussie wat simpel mag van mij wel wat voller en wat meer. Vind de opbouw wel erg goed. Het mag van mij ook wel heftiger. En had de vals achtig overkomende geluiden van de mainmelody eruit gegooid en er iets ander voor in de plaats gedaan. Maar had de tja.. hoe zeg je het de valse lead,pad er zeker wel in gelaten.

Het begint lekker,maar het mag van mij daarna wel wat los gaan.Wat heftiger percussie! (0:28)

Weet het verder ook nie echt meer.Maar de mainmelody had ik wel wat aangepakt,het valse of ontstemmige had ik er zeker ingelaten dat geeft de sjeu vind ik

Btw: PB
 
klinkt niet verkeerd, wel een beetje 'done' maar helemaal niet verkeerd. Mag op zich nog wel iets voller wat mij betreft.

gr
Arv
 
Back
Top