MRDR - They Will Come

dreamer

herkauwbaar
Lid sinds
30 april 2015
Berichten
2.573
Locatie
Tranendal
Veel te lang over gedaan (en echt 100 takes verder).

Alle synth sounds uit de modular, drums van de lxr. Wat effectjes hier en daar.
Helemaal live in 1 take etc.




Ik was er nu echt klaar mee, deze patch heeft ruim 2 maanden in m'n modular/studio vast gezeten, nu mag het eindelijk weer uit elkaar :P
 
Mmm neen, not my cup of tea.. Voor mij persoonlijk is ie te lang en te repetitief.. en van die twee noten de hele tijd, kreeg ik zenuwen. :(

Wel proficiat dat je er zo hard aan gewerkt hebt. ;)
 
Ik vind hem cool, lekker donkere sfeer. Van mij zou er wel een drone-achtig geluid in kunnen om te boel wat op te vullen. En de distorted spraak (?) sample komt wel erg laat ;)
 
Thnx allen :)

@kobuz: dit was zo'n beetje alle modules in gebruik. Kon helaas niet ook nog een drone bij gesynth worden ;)

Plaatje van de patch:
mrdr-theywillcome-patch.jpg
 
Klinkt best cool, ik doe het je sowieso niet na. En al zeker geen 100 takes, daar heb ik echt het geduld niet voor, haha! Ik bewonder mensen die wel die discipline kunnen opbrengen, ik zou na 10 takes mijn geduld verliezen denk ik.
 
Haha, nouja 100 was misschien een beetje overdreven, maar dan probeer je een paar takes en lukt het niet echt lekker (vooral de mix is moeilijk om in 1x goed te krijgen) en dan is het alweer bedtijd .. en mag je een andere dag nog eens proberen.
Zo zijn er voordat ik het wist ruim 2 maanden voorbij gevlogen en nu moest het gewoon af zijn ;)

Ik heb als doel om ergens dit jaar een keer een project geheel te multi-tracken, dus wie weet :P
 
Back
Top