Welk irritant fx zit er op moderne vocals?

Je bent inderdaad een oude zeurkous:)

Who care's....

Haha geen probleem mee. Thx brz.

:mega:

Er is hoop. Mijn verse vriendin r dochtertjes spelen cello en gitaar. Elke week 2
Keer muziekles. Ze luisteren YT clips zoals MTV in onze tijd was.
Misschien record ik ze ooit in de mancave met hun instrumenten zonder auto tune vocals, met een laagje synth.
Gisteren :
"Wat zijn synthesizers"?
En "heb jij er veel?"

Ik: " veel teveel" 😂
 
Je weet wel. Voorbeeld: Lil' Kleine - Krantenwijk (ft. BOEF)
[...]
Het irritante in deze is Lil' Kleine. Dat auto tune effect valt nog mee. Ik weet niet hoe groot dat auto tune apparaat is maar dat zouden ze in zijn *** moeten stoppen, die Kliene in Rotterdam uit een busje moeten gooien en kijken of 'ie dan nog kan lachen. :(
 
19" rack unit, maar tegenwoordig gewoon software
 
Die vreselijke auto-tune effecten in die popsongs zijn helemaal van de satan. Samen met van die irritante 'haaweehaajooo' millenial whoop sounds die in de helft van al die nummers wordt gestopt. Die nare gladgetrokken Owl City muziek kan ik ook niet meer horen, gewoon al die zooi in een put donderen en allemaal gewoon naar breakschlager, power ambient en distorted roomtone gaan luisteren.

zo, dat lucht op zeg!
 
dit begon toch allemaal met lean on van major lazer en dj snake, volgens reddit is die "lead vocal chop" gewoon een sample uit een vengeance pack..

wat mij betreft had dj snake die sample lekker in Frankrijk mogen laten ;)

hier nog ff een remake op youtube (disclaimer: oorkanker)

watch
 
Ik heb de radio gewoon niet veel aan, dat scheelt een stuk aan irritaties.:D

belspelletjes, dj's die slap ouwehoeren, reclames, slappe popmuziek, autotune, de hele dag dezelfde platen.. Radio, luisteren mensen dat echt nog in deze tijd??? :D
 
Rap was al dood toen men begon met zingen in refreinen, autotune was nog een extra spijker in de doodskist.
 
Die vreselijke auto-tune effecten in die popsongs zijn helemaal van de satan. Samen met van die irritante 'haaweehaajooo' millenial whoop sounds die in de helft van al die nummers wordt gestopt. Die nare gladgetrokken Owl City muziek kan ik ook niet meer horen, gewoon al die zooi in een put donderen en allemaal gewoon naar breakschlager, power ambient en distorted roomtone gaan luisteren.

zo, dat lucht op zeg!

Side by side we ride against the hordes of EDM!!!

606a3c0d00f4ed202d6bc190c3d92905--the-four-horsemen-apocalypse.jpg
 
Jullie zijn allemaal oud:duivels:


Nee, gewoon divers. Je kan wel de hele dag naar dezelfde 20 plaatjes luisteren, maar er is meer in de wereld dan 'de grootste (s)hits'. Je eet toch ook niet iedere dag (3x per dag) spruitjes ?! :engel:
Side by side we ride against the hordes of EDM!!!


Was dat niet de titel van je nieuwe plaat ? :D
 
Laatst in de auto had ik funx op staan. Daar hoorde ik de legendarische zin " Die gast heeft echt mad auto tune skills" Mijn leven is sindsdien compleet anders.
 
Haha, voor jou niet, voor mij wel degelijk.


Wou alleen maar zeggen dat 'de jeugd van tegenwoordig' ook heel goed muziek kan maken zonder autotune, alle omhoog gevallen sterretjes niet. :P
Een song zonder autotune is als een selfie zonder filters.


Selfies zijn zo 2016...
 
Een song zonder autotune is als een selfie zonder filters.

ik heb 'n rothekel aan fotosjop en al die bewerking. Ik bewerk mijn foto's nooit.
Smaken verschillen. En zo'n "lekker wijf" met n kromme arm en een navelomtrek van een afvoerbuis met enorme dikke tenen, nee.

Afknapper :beard:

Maar als iemand dat lekker vindt, genieten hoor :biertje:
EDP lust wel elke dag pannekoeken ;)
 
Back
Top