[HC] Hard for Koor FINAL EDIT

Tegenwoordig kun je ook in je PC met software mixxen.
Met naald is zeldzaam, er komen ook meer MP3s uit dan platen.
Ik kan er ook niets van, tog veel geleerd over hoe het in elkaar steekt, gewoon lol maken.

Als DJ let je op andere dingen,
waarom klinken tracks zo professioneel ?, omdat er extra dingetjes inzitten voor houvast voor de DJ,
niet alleen je track mixbaar maken, het klinkt ook gelijk als profesioneel producer.
 
Tegenwoordig kun je ook in je PC met software mixxen.
Met naald is zeldzaam, er komen ook meer MP3s uit dan platen.
Ik kan er ook niets van, tog veel geleerd over hoe het in elkaar steekt, gewoon lol maken.

Als DJ let je op andere dingen,
waarom klinken tracks zo professioneel ?, omdat er extra dingetjes inzitten voor houvast voor de DJ,
niet alleen je track mixbaar maken, het klinkt ook gelijk als profesioneel producer.
Dat is idd waar maar jou early tracks vind ik wel lekker hoor
ieder heeft zijn ding waar die goed in probeert te zijn
 
Ik zou dan een paar goede monitors kopen en een goede geluidskaart, bv bij bax shop. Ik denk dat je daar veel winst kan behalen en heel blij van word
 
Waarom staat er in je openingspost track "Remastered" als je nog loopt te klooien met je afmix?
 
Waarom steek je zoveel tijd in snippets posten synthforum? Je kan beter muziek maken. Scheelt je 16 uur in de week volgens mij :D Is vriendelijk bedoeld overigens.
 
Waarom steek je zoveel tijd in snippets posten synthforum? Je kan beter muziek maken. Scheelt je 16 uur in de week volgens mij :D Is vriendelijk bedoeld overigens.


Ik snap jou mening :halleluja
Ik ben hier idd af en toe erg druk daarom hou ik het ook wat meer rustig aan haha


Het gaat ook omdat misschien onzeker ben in mijn producties en graag alles wil laten horen
En ook leergierigheid om te leren en improviseren van mensen hun feedbacks goed of slecht
 
Back
Top