[trek edp]lekker nog geen naam

Die gitaar is mooi opgenomen? Welke microfoon heb je gebruikt? rechtstreeks in je Motu?
Moest in het begin een beetje wennen aan de breakbeats, maar tijdens de gitaarsolo vind ik die heel tof.
Een zanger erbij was leuk geweest, of komt dat nog? Verder, mooi gedaan!

ps Voor welke opleiding is de opdracht?
 
trek EDP, is dat gebiedende wijs? :D Overigens lukt het me niet om het luisteren met realplayer :confused:
 
je moet ook geen realplayer gebruiklen is kut, waarom ie het niet doet weet ik ook niet .

en de mic is een goedkope clip on stereo microphoon:)
weet niet eens het merk. whiskas ofzo is ook nog op minidisc opgenomen. daarna in de kompjoeter gestopt.
tja je moet wat als je ff geen beschiking hebt tot de juiste gear en toch optijd je zooi afmoet hebben.
 
Origineel geplaatst door EDP
je moet ook geen realplayer gebruiklen is kut, waarom ie het niet doet weet ik ook niet .

doe's een goede suggestie wat dan wel te gebruiken.
 
Origineel geplaatst door Hazes
doe's een goede suggestie wat dan wel te gebruiken.

duh! winamp! (2.9, niet 3)

interessant trackje, hansworst.
die gitaren zijn idd niet erg lekker opgenomen, maar wel effectief.
drums vind ik ook wat platgecompresst en de bewerkte akkoorden zijn ook niet echt prettig.
de gitaarsolo en het geheel vanaf die solo is wel lekkor!

maar voor welke opdracht is dit? moet ik ook iets afhebben?
 
nou ff serieus zit jij nog op school dan. ik heb je dit jaar precies 2 keer gezien. niet dat ik er vaak ben maar toch.

iig de akkorden zijn stoer.

tja de opnamen zijn redelijk gezien de benodigde middelen wel mnoet ik idd bekenen dat er nog veel mee is gedaan(qua eq enzo) anders was het gewoon onbruikbaar)
 
ik heb niet zo veel verstand van deze genre, maar het klinkt zeker wel lekker! Gaaf gedaan hoor!

Zoals ik altijd zeg: GOED BEZIG!:kroon:
misschien een keer een leuk dance remixje van maken. Krijg je een beetje het Beautiful Things (Gabriel & Dreseden Remix) idee :)

Groeten!
 
Lekker begin, erg fijne gitaar.....

Kijk hier gebeuren nou lekker weirde dingen in de percussie die ik kan waarderen, al klinkt de kick en snare een beetje plat. Cool die electric gitaar halverwege....

Dit was okay.....

en.... geslaagd voor het project?
 
Back
Top