welke muur beugels voor synhts zijn dit?

bjonson

Ouwe rot
Lid sinds
8 juni 2013
Berichten
1.489
Locatie
In een paddestoel
Iemand enig idee wat voor synth stands hier voor gebruikt worden? ben namelijk naar iets opzoek zodat ik me synths netjes boven elkaar kan hangen net zo als op de volgende foto's

VC_CornerSynths.jpg


VinceClark_Smile.jpg
 
Dat kan natuurlijk van alles zijn, als je het precies wilt weten moet je het aan hem zelf vragen en ik denk dat je nog best wel antwoord gaat krijgen (niet over 1 nacht ijs natuurlijk) maar wees nou eerlijk, je kan zelf toch wel iets bedenken waarmee je dit tot stand kan brengen of wil je perse dezelfde beugels gebruiken die hij ook heeft gebruikt ? Misschien heeft hij wel een lasser ingeschakeld en heeft hij het custom laten maken (hij heeft genoeg centjes daarvoor verdient)
 
Dat kan natuurlijk van alles zijn, als je het precies wilt weten moet je het aan hem zelf vragen en ik denk dat je nog best wel antwoord gaat krijgen (niet over 1 nacht ijs natuurlijk) maar wees nou eerlijk, je kan zelf toch wel iets bedenken waarmee je dit tot stand kan brengen of wil je perse dezelfde beugels gebruiken die hij ook heeft gebruikt ? Misschien heeft hij wel een lasser ingeschakeld en heeft hij het custom laten maken (hij heeft genoeg centjes daarvoor verdient)

heb al wat gevonden dat je het zelfde effect krijgt als wat hij nu heeft nu nog uitzoeken waar ik zoiets als dat vandaan kan halen, zal hem ook eens een bericht sturen misschien kan die me verder helpen! bedankt voor je reactie.
 
Dat kan natuurlijk van alles zijn, als je het precies wilt weten moet je het aan hem zelf vragen en ik denk dat je nog best wel antwoord gaat krijgen (niet over 1 nacht ijs natuurlijk) maar wees nou eerlijk, je kan zelf toch wel iets bedenken waarmee je dit tot stand kan brengen of wil je perse dezelfde beugels gebruiken die hij ook heeft gebruikt ? Misschien heeft hij wel een lasser ingeschakeld en heeft hij het custom laten maken (hij heeft genoeg centjes daarvoor verdient)

Hoef je helemaal niet aan Vince Clarke te vragen, ik kan je helpen.
Las elke constructie die je maar wens, afgewerkt met poedercoat laag in elke kleur die je maar wenst.
Custom made.
 

Attachments

  • 20151027_171839.jpg
    20151027_171839.jpg
    38 KB · Bekeken: 39
  • 20151027_171858.jpg
    20151027_171858.jpg
    42,3 KB · Bekeken: 37
Laatst gewijzigd:

Attachments

  • IMG_20150822_021453.jpg
    IMG_20150822_021453.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 35
of waar je iets soort gelijks als dit kan halen:

imgext.php

Die waar de Juno op staat kun je qua hoek ook bereiken met dit type..
http://dewinkelinrichter.nl/verstelbaredragers?sort=p.price&order=DESC

Gaan tot minimaal 60°

Ik gebruik er zelf meerdere boven elkaar maar begin dan onderaan horizontaal en maak de hoek dan steeds kleiner richting de bovengelegen planken.
Zo kun je zonder problemen 4 etages boven elkaar plaatsen en toch nog overal redelijk bij.
Voor de onderste rij zit ik meestal aan maar die daarboven zijn erg prettig om staand te bespelen.. :)

Een maatje van me had er dacht ik nog een kleinere hoek mee gemaakt maar weet niet precies hoe hij dat qua aanpassing had gedaan. Je moest er dan sowieso in boren.
 
Back
Top