Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Ja hij had ook heel veel releases, erg productief. Maar dan schiet gelijk dat hele webhosting gedoe weer terug in mijn geheugen.
Ik heb zeker waardering voor Phochos. Ik vind dat authentieke juist een pluspunt. Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat ie nu als WAH studio heeft.

En niet alleen hij is een middenklasser kwijtgeraakt aan kopen/verkopen hoor. Als ik ga kijken wat ik over de jaren heb gekocht en verkocht.
Maar daar is het een hobby voor he, dat kost altijd maar geld of je moet een H oftewel knakepoetser worden. Maar dat is weer het andere uiterste.
 
Phochos is een synthforum held. Op papier doet hij zowat alles "fout" tov wat de gemiddelde synthforummer doet, maar op één of andere manier is zijn muziek qua kwaliteit en kwantiteit toch boven diezelfde gemiddelde synthforummer. Prachtig. :)
 
Phochos is een synthforum held. Op papier doet hij zowat alles "fout" tov wat de gemiddelde synthforummer doet, maar op één of andere manier is zijn muziek qua kwaliteit en kwantiteit toch boven diezelfde gemiddelde synthforummer. Prachtig. :)
Je kan in de muziek geen fouten maken.
 
Ik heb anders al aardig mijn best gedaan om fouten te maken in de muziek. :D "Ik koop deze peperdure synth want dan maak ik vast betere muziek." "Ik ga dit apparaat verkopen want ik kan er niet goed mee werken, ik negeer hierbij dat ik er nog maar 10 minuten aan gespendeerd heb." "Ik heb helemaal geen tijd om muziek te maken, maar dat kan ik oplossen door meer synths te kopen." Etc.

Enfin, het resultaat van al mijn goede beslissingen is 1 mager album op meer dan 10 jaar en een bult ongebruikte synths. En een bult verkochte synths waar ik spijt van heb. Want consequent zijn is mijn sterkste kant niet.
 
oooh ja idd je hebt een punt. Ik bedoel wanneer je muziek maakt/speelt kun je geen fouten maken.
 
oooh ja idd je hebt een punt. Ik bedoel wanneer je muziek maakt/speelt kun je geen fouten maken.
Ik kan me anders een groot, oud topic herinneren die soms/vaak het tegendeel bewezen :D

(k#tnummer contest thread, iemand? :dubbel: )
 
Hatsee!

303CC073-F2D9-42B7-9117-6F2585326488.jpeg
 
Thanks beiden! Zo’n Jaspers maakt je hobby hoekje wel af :). Staat ook goed stevig @Eclectic , pootjes gaan nog ff door buiten de foto. In ieder geval geen moment gedacht ojee...
 
Mooi kobuz. Verlang je niet naar n speaker links en rechts vd jaspers?
 
Back
Top