• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Daftmax

ENorm Lid
31FAF01B-922B-4DE1-BC20-0FDD79FEA62D.jpeg

Alleen nog eens nette steuntjes voor de monitoren šŸ˜

dreamer

herkauwbaar
He de oude Spirit folio's, heb ik menige mix op gemaakt.
Je bedoelt Spirit Absolute? Ik heb hier de Absolute 2's, van een forum-lid overgenomen jaren terug :)
(zware krengen en missen net even wat oempf in het laag, maar verder best aardig)

vinnieq

Lidl
Ja leuk, maar het verschil met de Mackie 824's en helemaal na overstappen op K+H O110's was gigantisch. Echt, als je toch een vermogen uitgeeft aan hardware, sla dan de monitors niet over.

egres

Hardwarepolitie
Bekijk bijlage 3809498

ook maar een jasper rackie gehaald. ben er erg blij mee. past precies een ikea plank tussen. en nog 1 ikea plank ligt achter de prologue met een tapedelay en pedaaltjes.
Voor de cabinets heb ik mic clips gekocht maar de mic blijft niet tegen het doek zitten..
Tip: zet die hele Doepfer op het rack ipv erin

vinnieq

Lidl
@flyweight. Hoe ver steken de poten van die Jasper uit vanaf de muur? Ik zit er ook aan te denken maar als dat meer dan 75 cm is schiet ik er niet veel mee op in mijn muizenholletje

vinnieq

Lidl
Ik heb K&M 25993 statieven gekocht voor bij mijn gitaarversterkers. die hebben platte zware voet die je onder je cabinet kan schuiven

vinnieq

Lidl
Die keyboardhouder onder je bureau ziet er ook wel interessant uit. Kan die tegen een beetje doorduwen voor aftertouch?

ja dat gaat maar alleen geschikt voor lichte keyboards. het is oorspronkelijk een computer keyboard lade. de rails precies met de schroeven van de synth gemonteerd. moest voor 1 schroef een extra gat maken.