Elektron

Bedankt!:okdan:
Daar was ik al naar op zoek.

Ik ben al een tijdje een Analog Four aan het overwegen, maar het wordt waarschijnlijk een Analog Keys.
Handleiding lezen vind ik altijd erg leerzaam bij het oriënteren op een nieuw instrument aankomt.
 
Hij is nu polyfoon hè, en de +Drive is ook geactiveerd met de laatste firmware versie. Mogelijk is dat een reden.
 
Tja een update maakt toch geen prijsverschil van 200 euro +? Dat is gewoon een software update!
 
Elektron gaf destijds aan dat de prijs omhoog moest door een stijging van de prijzen van gebruikte componenten. Of dit echt waar is zullen we natuurlijk nooit weten.
Feit is wel dat de prijsstijging al aantal maanden voordat de update werd aangekondigd heeft plaatsgevonden (al was Elektron toen natuurlijk al op de hoogte van deze update).

Of het een terechte prijsstijging is kan ik niet over oordelen......
 
Ok dan hou ik mijn mond :P
 
Analog Rytm ge-pre-ordered... kut elektron :)

Hehe......je bent zwak! :D

Ik ben op basis van de beschikbare media nog niet overtuigd. Maar ik verwacht van jou een aantal leuke demo's! ;)
 
Op basis van het kwartiertje dat ik op de Messe met de Rytm heb gespeeld kost het denk ik niet veel moeite de Tempest finaal omver te blazen.
 
Deal... Kan ik een leuke comparison vid maken met de tempest :)
De AR staat op mijn verlanglijstje maar ik heb zo mijn twijfels omdat de AR op hetzelfde "chassis" is gebouwd als de A4 en AK. Als je al een A4 of AK hebt krijg je dan niet meer van dezelfde sound..?
 
De AR staat op mijn verlanglijstje maar ik heb zo mijn twijfels omdat de AR op hetzelfde "chassis" is gebouwd als de A4 en AK. Als je al een A4 of AK hebt krijg je dan niet meer van dezelfde sound..?

Nee daar ben ik niet zo bang voor. Er zit geen FM en ringmod in de A4, geen analoge compressie etc. De engines in de AR zijn volgens mij totaal anders. Ook de filter klonk mij niet als de multimode filter van de A4. Enige is dat de reverb volgens mij wel weer hetzelfde is. En ze gaan hoogstwaarschijnlijk nog een aantal verschillende manieren van synthese toevoegen in de toekomst, nu alleen al 3 voor kicks.
 
Nee daar ben ik niet zo bang voor. Er zit geen FM en ringmod in de A4, geen analoge compressie etc. De engines in de AR zijn volgens mij totaal anders. Ook de filter klonk mij niet als de multimode filter van de A4. Enige is dat de reverb volgens mij wel weer hetzelfde is. En ze gaan hoogstwaarschijnlijk nog een aantal verschillende manieren van synthese toevoegen in de toekomst, nu alleen al 3 voor kicks.

Hey stop eens met beschrijven hoe cool de AR is. Ik heb mezelf er net van overtuigd dat ik er geen hoef te kopen! :P
 
Hey stop eens met beschrijven hoe cool de AR is. Ik heb mezelf er net van overtuigd dat ik er geen hoef te kopen! :P

Tuurlijk moet je er wel een kopen.. tis net pokemon.. you gotta catch m all :)
 
Hehe......je bent zwak! :D

Ik ben op basis van de beschikbare media nog niet overtuigd. Maar ik verwacht van jou een aantal leuke demo's! ;)

Vind dit één van de beste demo's die er te vinden is

https://www.youtube.com/watch?v=6lCugDvOuIQ

Had mezelf ook overtuigd gene te kopen maar denk dat het toch weer sparen zal worden, lijkt mij echt een topbak!! :)
 
Back
Top