BIAM_file0038.mp3

BIAM

.
Lid sinds
13 september 2005
Berichten
2.259
Locatie
040
Ik wil ook een keer meedoen, maar heb nix liggen en m'n studio is nog steeds onbruikbaar wegens omstandigheden. Toch maar deze inzending.
Niet gemasterd, zitten vervelende glitches in en is niet af.
:D

Veel luisterplezier!
 

Attachments

  • file0038.mp3
    6,2 MB · Bekeken: 147
Heheh, the aliens are coming!!!!!

En online!
 
Heheh, the aliens are coming!!!!!

En online!

:duivels:

Late Night Chemical Brothers 303 style :)
Relaxte live track gast!
Zeer creatief met je geluidjes. Eindelijk iemand die weer live eigen geluidjes maakt, tweakt en gelijk toepast. Moeilijk zat, heb er zelf niet altijd het lef voor.

Succes! }:|

Thx!
Dit keer een track die gelayerd is.
Opnemen, afblijven en de volgende laag erover. :D
 
Ligt aan mijn of bij 0.16 zit er een klik?

Maar best filmisch, mooie layering inderdaad!

Bedankt voor je reactie!

Die klik is 1 van die glitches in de opname. Aangezien deze als mp3 is opgenomen kan ik er nu niet veel meer aan verbeteren. Originele multitrack heb ik nog, wellicht dat ik deze ga afmaken.

Dit stuk was een opzet in opdracht voor onder een 3D-projectie, uiteindelijk zijn het voornamelijk soundscapes geworden. Dat je het als filmisch ervaart is dus vrij logisch. :)
 
Zitten hele toffe stukken tussen, doet me wat aan oude AFX denken. Die sirene begint wel snel vervelend te worden...
 
Mooi dat jullie het (gedeeltelijk) kunnen waarderen en natuurlijk bedankt voor jullie reacties. *D
Altijd goed om de +/- te horen.

Met een beetje geluk staat er volgend jaar een afgemaakte track op synthforum.
 
Lekkere beat en mooi intro. Het sirene geluid heb ik ook wat twijfels bij, maar gelukkig gaat hij na een tijdje weg, en dan wordt het een leuk nummer. Alleen jammer dat de opbouw wat vroegtijdig stopt.. een beetje voor het zingen de kerk uit, zogezegd. Het blijft een beetje hangen zonder dat het tot wasdom komt, en dan breek je de boel weer af. Maar ok je zewi al dat het niet af was.

Je gebruikt wel mooie geluiden.. ik wil wel eens een af nummer van je horen :)
 
vindt hem opzig wel coole stukken hebben. Nog niet helemaal af enzo. En weet niet of ik het nou goed hoort maar is het nu soms niet helemaal in tune ofzo. rond 3:08-10? En waar die nu stopt moet ie naar mijn gevoel nog effe keihard gaan knallen

:mega:
 
Mij stoort het helemaal niet dat het "niet af" is. De eerste opnames zijn meestal de beste.
Tenminste dat is bij mij vaak het geval. Als ik het dan af wil maken verpruts ik het vaak.
Prima track!!!
 
Acid altijd +1.. zowel op de tong als in de oren :D
 
Wauw, nu al meer stemmen dan ik had verwacht. :)

Helaas ga ik niet stemmen, dit vind ik pas eerlijk als ik alle tracks heb beluisterd en dat zit er helaas niet in.
 
Helaas ga ik niet stemmen, dit vind ik pas eerlijk als ik alle tracks heb beluisterd en dat zit er helaas niet in.

Ik heb me bedacht; er zitten fijne muziekjes tussen die nauwelijks tot geen stemmen hebben. Daar moet iets aan gedaan worden. :D
 
Back
Top