Focusrite: Forte

Vind haar stem een beetje vervelend :)
 
Vind haar stem een beetje vervelend :)

Zelfs die gigantische bak galm maakt het niet veel beter inderdaad.
Dik €500,- vind ik trouwens wel wat overdreven. Maar zo is die prijsstelling nou blijkbaar eenmaal voor die design interfacejes.
 
Voor mac gebruikers is het makkelijk die kopen veel eerder de Duet2
PC sletjes hebben die keus helaas niet en dan kan dit een aardige optie zijn.

Maar geen fantom power zonder power adaptor!? Big mistake
 
tsja, vind het niet de beste reclame. lijkt me ook niet het meest praktische apparaat. leuk klein ding (leuk design, zelf bedacht?) maar breakout kabels etc. ben ik geen fan van. heb dan liever iets stevigs, vooral als het een portable interface is...

die stem, pffff :D
 
niet zo denderend klinkend, nogal saus-ig, een rommeltje, neen van focusrite ben ik beter gewoon qua klank, had zelfs de performanten niet in rekening gebracht van bij de eerste noot niet zelfs. Waarom apogee kopieren? rare bocht, blijf weg van de designtruttige houdingen, een werk daar aan daar waar je goed was FR! machtige vertaling van geluidsgolven ipv italiaans design of is het bang van olufsen :) geen weerwerk! 5/10
 
Wat een gezeik alweer. Jullie oordelen aan de hand van een filmpje op je computertje. En dan al helemaal van die niets ertoe doende opmerkingen als dat de zangeres niet veel is en de piano is vals, te veel galm. Nee, jullie kunnen het véél beter. Wat een pech voor focusrite dat jullie daar niet in dienst zijn. Misschien is het een idee om alle nieuwe apparaten eerst door jullie te laten testen. Dán weten we zeker of een apparaat geweldig is of niet. Ondertussen wel zelf behelpen met wat Behringer apparaatjes zeker.....
 
Vind de reclame video juist aardig goed gedaan.
Je ziet het product in gebruik tijdens een opname. Je ziet hoe het bediend wordt in de studio en onderweg. Je hoort de opnames (of dat helemaal eerlijk is gegaan is een 2e)

Who cares of de piano wat valsjes is en of je haar stem niks vind daar gaat het toch niet om?
Het gaat om het product en niet of het nummer in je smaakrange zit.

Vergeleken bij veel andere reclame videos vind ik deze een stuk rustiger/minder gehyped en vriendelijker overkomen. :)
 
Wat een gezeik alweer. Jullie oordelen aan de hand van een filmpje op je computertje. En dan al helemaal van die niets ertoe doende opmerkingen als dat de zangeres niet veel is en de piano is vals, te veel galm. Nee, jullie kunnen het véél beter. Wat een pech voor focusrite dat jullie daar niet in dienst zijn. Misschien is het een idee om alle nieuwe apparaten eerst door jullie te laten testen. Dán weten we zeker of een apparaat geweldig is of niet. Ondertussen wel zelf behelpen met wat Behringer apparaatjes zeker.....

Ach, het is gewoon een mening. Heb gewoon het idee dat dit product niet bijster veel toevoegt aan het bestaande, en de reclame maakt het er niet beter op. Uiteindelijk probeert een fabrikant gewoon zijn spullen te verkopen. Als het product de mensen niet aanspreekt zullen ze ook weinig verkopen. Een fabrikant die luistert naar de feedback van (potentiële) klanten en inspeelt op de behoeften zal het goed doen. Naar mijn idee hebben ze hier de plank een beetje mis geslagen door iets te maken dat teveel lijkt op een soortgelijk product van een andere populaire fabrikant. Verder lijkt het mij geen handig apparaat. De muziek in de reclame is vervelend, dat stoot mensen af. Dit is gewoon een kritische blik.

En nee, geen Behringer hier. Wel een Focusrite ISA one waar ik heel tevreden over ben :)
 
mooie ripoff, ja zoiets

vind alleen spijtig dat men behringer afbreekt in de thread zo'n kanjersound, om een huis op te bouwen, wat een velvet

summing is iets dat je kan horen pre, al diegenen die niet goed geslepen zijn in hun oren, leer dan eerst maar post te luisteren, hier dus niks vets

focusrite is nochthans een authoriteit in PRO AUDIO leveren, deze chipstack is een groene Eko thee gemaakt met slecht kraantjeswater, smaakt uiteindelijk naar wegsmijtsap :(

op naar de volgende thread met een nieuw doosje, leuk te vergelijken met inderdaad ook slechte apparaten of barslechte, toffe intermezzo toch?
zo kan inderdaad ook behringer straks iets maken, dat cult word en in 2de hands blijvend geld gaat kosten, alleen denk ik dat de voorwaarden die ze hanteren deze niet te vlug zullen halen, maar wie ben ik?8D
 
Back
Top