Discogs : Wie heeft hier zijn collectie online staan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Valt me op dat je zo goed als alleen CD's hebt, heb jij daar ook CD's tussen met CD rot?
 
Jullie hebben alleen maar house?! :P :D Kom ik aan met mijn oude meuk. gheghe
héhé.... de platencollectie van mn oma heb ik er niet bijgezet....
Dat is voornamelijk soul uit de jaren 60-70 en een paar disco platen van mn jongste tante ....
Mn grootste miskoop ruim 400 trance- club & minimalplaatjes heb ik er ook niet opgezet :D
VET! Jij hebt de 12 delige The History of House Music Box ook :okdan:
Deze box wil ik nog wel.....
Ooit op Ebay een veiling ervoor gewonnen maar die gast heeft m waarschijnlijk nooit verstuurd. Uiteraard heb ik mn geld teruggekregen......

Verder val me op dat jij veel acid/newbeat uit Nederland/Belgie hebt en ik meer shit uit Chicago :P

Warehouse Records, Westbrook Records, SRO, Gherkin Records & House Nation Records wil ik ooit es compleet maken.... En dan staan ze verder werkeloos in de kast stof te happen :P
 
Expedit :okdan: hier ook aanwezig.
Heb twee collecties, eentje in Nederland 1/3e (niet bijgewerkt op Discogs en voornamelijk oude disco platen/ soulshow) en eentje hier in Hongarije 2/3 (geloof dat er nog iets van 50 bij moeten)
Geen idee hoe je de collectie hier neerplemt (al jaren niet meer aktief in het archief) en ach, wat een oude data en niet werkende emailadressen :D
 
héhé.... de platencollectie van mn oma heb ik er niet bijgezet....
Dat is voornamelijk soul uit de jaren 60-70 en een paar disco platen van mn jongste tante ....
Mn grootste miskoop ruim 400 trance- club & minimalplaatjes heb ik er ook niet opgezet :D

VET! Jij hebt de 12 delige The History of House Music Box ook :okdan:
Deze box wil ik nog wel.....
Ooit op Ebay een veiling ervoor gewonnen maar die gast heeft m waarschijnlijk nooit verstuurd. Uiteraard heb ik mn geld teruggekregen......

Verder val me op dat jij veel acid/newbeat uit Nederland/Belgie hebt en ik meer shit uit Chicago :P

Warehouse Records, Westbrook Records, SRO, Gherkin Records & House Nation Records wil ik ooit es compleet maken.... En dan staan ze verder werkeloos in de kast stof te happen :P

Chris Westbrook is al zijn eigen platen aan het terug kopen had ik vernomen..... maar een moeilijk maar mooi lijstje. :kroon:
 
Chris Westbrook is al zijn eigen platen aan het terug kopen had ik vernomen..... maar een moeilijk maar mooi lijstje. :kroon:
Thanks! :okdan:
Van Westbrook moet ik nog als belangrijkste releases Armando - Land of Confusion en Mike Dunn - Let there be House RMIX ... Die laatste zie je niet vaak en dan uitsluitend voor de hoofdprijs :(

Op mn flickr staan foto's van m'n test persingen (o.a. Westbrook Records en Gherkin Records) ...

Edit:
In 2006-07 toen de dollar begon te dalen heb ik via Ebay veel en allemaal voor redelijke prijzen gekocht...
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben na een tijdje maar gestopt met kopen, heb het meeste vers gekocht en heb gelukkig nog oa veel oudere Trax platen nieuw kunnen aanschaffen, Ik kan het Chris vragen maar geef je heel weinig hoop en geldwolf dat hij is zal hij ook wel een hoofdprijs willen hebben.
Armando/Mike Dunn was die niet op Warehouse geperst?
 
Nee, geen enkele (dat ik weet toch).
Ik heb geen plaats voor LP's ;)

Lekkere duistere cd's zijn het wel sommige :okdan:
Jammer dat veel niet eens meer op vinyl uit komt.


Hier is onze collectie voor een groot deel sinister acoustics

Meeste draaien we nog redelijk vaak op feestjes.
 
Ik ben na een tijdje maar gestopt met kopen, heb het meeste vers gekocht en heb gelukkig nog oa veel oudere Trax platen nieuw kunnen aanschaffen
Ik ook.... er is gewoon teveel uitgekomen om het allemaal bij te houden of the bekostigen...
Daarom ga ik ook maar niet meer langs bij Clone Records....
Pim zadelt me met zoveel moois op dat het gewoon niet leuk en/of te betalen is... :P
Ik kan het Chris vragen maar geef je heel weinig hoop en geldwolf dat hij is zal hij ook wel een hoofdprijs willen hebben.
De laatste jaren ben ik niet echt op zoek meer....
Mocht ik er toevallig ooit tegen aanlopen dan is het leuk, maar mn koopdrang is nu meer op pcb's voor mn modulaire Atlantik-Wall gericht 8~
Armando/Mike Dunn was die niet op Warehouse geperst?
De Warehouse versie heb ik :)
Het gaat om deze .... Armando - Land of Confusion en Mike Dunn - Let there be House RMX

Op de remix staat Magic Feet die ook op Muzique Records en Djax Up is uitgekomen en veel lijkt op 'Lil Louis - The Original Videoclash....

Muzique Records, Housetime Records en Underground vind ik ook toffe labels.....

Jammer dat tegenwoordig die ouwe sound niet meer begrepen wordt....
Te langzaam, te monotoom en te krakerig om te draaien .... :(
BRING BACK THOSE DAYS!!! :okdan:

Hier is onze collectie voor een groot deel sinister acoustics
Danny heb je echt alles in je collectie staan? ;) :P
 
Nee Casper de plaatjes van mijn pa staan er niet tussen en een paar eigen dingen van ons staan er ook nog niet in.
leuke is dat er hier nog twee in huis zijn met een curver bak vol plaatjes (sprookjes, black sabbat en portishead oa)
 
Ben nog een keertje naar Nederland gevlogen om een uurtje (werden er twee) acid house te draaien op een (illegaal) feest..... 1985 t/m 1988 in de koffer en gaan... Acid, garage en hiphouse natuurlijk.
Clone is inderdaad leuk, heb er hier ook een aantal staan, heb dan een origineel staan en een clone voor op de draaitafels.
Inderdaad, er kwam te veel uit en toen (ik was 13) in 1985 had ik natuurlijk nog niet zo veel geld...... heb wel Phuture's Acid tracks en Sleezy D's Lost control kunnen bemachtigen die een speciaal plaatsje hebben hier, evenals de obscure TX169 op rood en oranje label en op lp van Trax :) en heel veel DJ International en sublabels natuurlijk.... Hoezo te langzaam? :D vindt het heerlijk om een track tot 127 Bpm te maken.
Hier ook niet meer op zoek, kom zo nu en dan wel eens wat tegen en dat pik ik dan ook in.... kon vroeger nog wel eens de winkels afstruinen in Amsterdam, maar dat gaat nu een beetje moeilijk :D
 
Chris Westbrook is al zijn eigen platen aan het terug kopen had ik vernomen.....
héhé ... dat was Paul Elstak een paar jaar geleden ook al, toen ik m voor het laatst zag/sprak. Dat was bij Disco Patrick (staat/stond op dinsdag- en zaterdag in het tussenstraatje bij de Laurenskerk en de Hoogstraat in Rotterdam).. vaak met absurde vraagprijzen en platen verzegeld met een sticker mag je niet luisteren ... :(

Als we D. Sinister en zn soundsystemvrienden nou es overhalen om een echte old-school ACID-HOUSE party te geven?..... Hij en Marsh zijn er ook niet vies van! Rustig opbouwen met oude shit en vanaf 04.30/05.00u overgaan naar het stevige 303 geweld (DropBass Network, UR, Binary Bassline etc...) ;)

Chicago achtige dingen maken gaat me helaas niet goed af.....
Één van de weinige die het imo wel goed doet is Sander aka Sendex :okdan:


Leuk man om weer over die ouwe shit te praten.... voel me gelijk weer 20 jaar jonger :D

@Warehousegroove: hoe ben je eigenlijk met Chris Westbrook in contact gekomen?
@RSB: sorry voor het kapen van je topic :P
 
Ben nu bezig met een nieuwe liveset te programmeren, voorzover dat kan, daarna weer de studio in:) Nu al zin in, is toch altijd wel het leukste wat ik kan bedenken...lekker in mijn hok opsluiten voor de omgeving en mijn gedachtes omzetten in luchtverplaatsingen.
 
Als we D. Sinister en zn soundsystemvrienden nou es overhalen om een echte old-school ACID-HOUSE party te geven?..... Hij en Marsh zijn er ook niet vies van! Rustig opbouwen met oude shit en vanaf 04.30/05.00u overgaan naar het stevige 303 geweld (DropBass Network, UR, Binary Bassline etc...) ;)

Ik ben daar wel voor in Casper.

Laatst nog met een zeer vriendelijke belg oldskool acid en rave gedraaid voor de opbouw van een feestje. Was zeker voor herhaling vatbaar :D Ik eindig het liefts met :P
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top