Discogs : Wie heeft hier zijn collectie online staan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Waahh wou dat dat soort dingen hier bij de kringloop te vinden waren.
Als ik hier in de platenbak kijk in de kringloop is het alles van James Last tot Eper mannenkoor.

Ach je moet net mazzel hebben dat ze ergens wat hebben opgehaald en dat jij op dat moment er net langskomt..mazzel dus of het moet zo wezen.....heb ook s bij used products een stapel van 100 voor 75 weggehaald en daar zaten echt juweeltjes tussen...allemaal 1989 tot 1995...Rabbit In The Moon en nog meer van dat fijns.....die RITM is al bijna 100 euro 2ehands...maar platenprijzen zjin wel erg gezakt heb ik gemerkt, 2e hands dan. Waar ik 5 jaar geleden nog 80 euro kon vangen voor een PCP etc is dat nu minder dan de helft....en ook de prijzen voor Acid Planets, Spiral Tribe, Network23 worden bijna nooit gehaald qua verkoop....ik heb toen 2 Kibra Hacha's voor 80p/st verkocht terwijl ze op discogs altijd rond 175 a 200 hingen....dus hoezeer moet je die prijzen geloven....van die Kibra Hacha's heb ik toen me JX3P mee gekocht....
Ik heb die platen ooit eens aan een vriend van me laten horen...zijn opmerking: 'daar geef ik nog geen knaak voor" :D
 
T'is idd. ook geluk hebben al gebeurt me dat soort dingen me nog maar weinig.
2 weken geleden nog een plaat verkocht voor 130 eurie (halve K2000 voor gekocht :)
Wel ns in de buurt via marktplaats een stapel platen gekocht voor 50 euro, daar zat toen
Seperate Minds - Troubled World bij die alleen al 50 waard is, erg goeie plaat ook btw.

Was dat spul van Curley altijd al zo gewild of is dat na zijn dood zo enorm gezocht geworden?
Is laatst met toestemming van zijn familie nog een hoop ge- re- issued van m zag/las ik.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top