Mijn nieuwe kick routing bevalt me wel :D

Zo, eindelijk eens gechecked. Ondanks dat het rond en een eigen klankkarakter heeft, had ik er meer van verwacht.
Omdat je op tempo werkt en de kick niet meesterlijk hard in het midden hebt, is het imho minder duidelijk te horen.
Naast de chaotische structuur (smaak)..

Kan je iets maken in deze config op zeg max 145 BPM? Dan hebben de kicks meer ruimte qua klank & lompheid.
 
op mijn hardware ben ik vaak een beetje de tekno-freak aan het uithangen...ik geef toe :D
maar zal binnenkort wel eens een langzamer iets opzetten.
Heb ook een stereo crossover op de kop getikt in een tweede hands zaakje, dus dat experiment kan ik nu ook eindelijk eens gaan uitproberen (volgens mij heb ik daar al wel eens iets over gezegd in een distortion-thread en een hardcore-kick thread).
maarja, nu dus weer even kijken hoe de routing nu opgebouwd gaat worden..
crossover alleen voor de kick of aan het einde van de drums zodat ik een stereo-multiband compressor kan maken?
Indien kick..gebruiken om signaal te splitsen voor de distortions, compressor of beide?
een digitaal aangestuurde patchbay zou hierbij wel weer handig zijn..dan kan ik verschillende routings als preset opslaan....als die bestaan tenminste..
 
't Klinkt nogal ziek, meneer zieke sik..
 
Indien kick..gebruiken om signaal te splitsen voor de distortions, compressor of beide?
een digitaal aangestuurde patchbay zou hierbij wel weer handig zijn..dan kan ik verschillende routings als preset opslaan....als die bestaan tenminste..

Die bestaan, wel vrij prijzig volgens mij. En dan was er die digitale patchbay waar je ook je fx aan kunt hangen... Je kunt dan gehele fx routings opslaan (of bedoelde je dat sowieso al?), was iets van 1000 euro nieuw ofzo. Wel heel vet. :)
 
ja, dat bedoelde ik inderdaad... was er wel wat tegengekomen uiteindelijk, maar die vielen inderdaad allemaal in die prijs categorie... :(
maar zoiets moet toch ook wel goedkoper als analoge matrix uit te werken zijn met pot-switches lijkt mij..?
 
Back
Top