Cubase 13

Ik vind het wel een mooie update, maar de layout vind ik bij de 12 toch een stukken beter.
Ze hebben het wel grondig aangepakt op een verkeerde manier. Teveel wittinten en het lijkt wel of de letters in de Inspector iets kleiner zijn.

Ik hoop dat ze teruggaan naar de layout van Cubase 12
 
Heb zojuist ook de update van 12pro naar 13 pro gemaakt. De graphics zijn naar mijn mening ronduit slecht geworden. Alles zag er stukken beter uit in Cubase 12.
Voor mij onbegrijpelijk dat dit zo is vrijgegeven. Als ik nu een half uur met Cubase bezig ben doen mijn ogen pijn van de schreeuwerige vormgeving. Gelukkig heb ik Cubase 12 nog. Zonde van mijn geld deze update
 
Ik heb gisteren dezelfde update gedaan.
Vormgeving van met name de inspector links en de mixer valt tegen idd.
Het is toch prettiger voor de ogen als de dingen wat meer omlijnd zijn en er duidelijker uit springen.
Kwestie van wennen? Ik weet het niet... Hopelijk komt er nog een update op dit gebied.
Ook de standaard kleur begrijp ik nog steeds niet. Ik heb gelijk de instellingen van Cubase 12 erin gezet en alles naar een mat blauw-grijzige tint gezet i.p.v. dat vreselijke donkergrijze. Als ik donkergrijs wil zien kijk ik wel naar buiten. :D
 
Ik heb gisteren dezelfde update gedaan.
Vormgeving van met name de inspector links en de mixer valt tegen idd.
Het is toch prettiger voor de ogen als de dingen wat meer omlijnd zijn en er duidelijker uit springen.
Kwestie van wennen? Ik weet het niet... Hopelijk komt er nog een update op dit gebied.
Ook de standaard kleur begrijp ik nog steeds niet. Ik heb gelijk de instellingen van Cubase 12 erin gezet en alles naar een mat blauw-grijzige tint gezet i.p.v. dat vreselijke donkergrijze. Als ik donkergrijs wil zien kijk ik wel naar buiten. :D
Op het forum van Steinberg wordt er meerdere malen daarover geklaagd. Hopend dat Steinberg dat oppakt in een volgende update
 
dat kan ook. ik heb haast niets geïnstalleerd van de libraries.
ook padshop etc kun allemaal apart of niet installeren.

hoe het ook wel weer! steinberg library manager. o nee de download manager doet dat. de eerste is om libraries te verplaatsen etc.
Kan ik de onnodige zaken alsnog de-installeren zonder dat het van invloed is op het overige? Hoe zit het met sommige plugins zoals stepfilter. Die heb ik nu op disable staan, maar is er een mogelijk om ze te de-installeren?
 
Ik vind het wel een mooie update, maar de layout vind ik bij de 12 toch een stukken beter.
Ze hebben het wel grondig aangepakt op een verkeerde manier. Teveel wittinten en het lijkt wel of de letters in de Inspector iets kleiner zijn.

Ik hoop dat ze teruggaan naar de layout van Cubase 12
Ik ben van Cubase 5 naar 7 (zeer korte tijd) naar 12 gegaan. Ik erger me aan de tweede Window die wordt geopend zodra ik een midi opname dubbel klik. Dan denk ik dat ik nog bezig ben in de normale Window, en andersom.
 
Kan ik de onnodige zaken alsnog de-installeren zonder dat het van invloed is op het overige? Hoe zit het met sommige plugins zoals stepfilter. Die heb ik nu op disable staan, maar is er een mogelijk om ze te de-installeren?

wat je ziet staan in de download manager, dat kun je installeren of de-installeren. wanneer je louter Cubase Pro 12 of 13 installeert, is dat voldoende. de rest is 'ekstra'.
de effect plugins zijn standaard, volgens mij kun je die niet de-installeren, ze zitten ook in een shell. nemen weinig of geen ruimte in..
 
Hola.
Inmiddels ook cubase 13.
De vocals is niet geschikt voor mij.
Ik maak het liefst mijn instellingen.
Verder moet je links van het scherm even wennen.

Is weer anders dan 12.
Groeten van andreos.
 
Is vandaag uit en te bestellen/upgraden.

Klikte automatisch op “kopen / updaten” en dacht toen. Ik heb cubase al jaaaaaren niet meer aangeraakt. Denk dat ik het maar zo laat.

12 update heb ik nog wel gekocht. Maar ook nooit meer gebruikt

Enniehoe. Voor de mensen die Cubase nog wel gebruiken : CUBASE 13 IS AVAILABLE Y’ALL….
 
Is vandaag uit en te bestellen/upgraden.

Klikte automatisch op “kopen / updaten” en dacht toen. Ik heb cubase al jaaaaaren niet meer aangeraakt. Denk dat ik het maar zo laat.

12 update heb ik nog wel gekocht. Maar ook nooit meer gebruikt

Enniehoe. Voor de mensen die Cubase nog wel gebruiken : CUBASE 13 IS AVAILABLE Y’ALL….
Ok volgens mij ben ik gewoon stupid en is CB13 al heel lang uit en is dit gewoon een actie om het met korting te kopen. I’ll let myself out…. Korkie.
 
Back
Top