ROOM EQ: Gaat dit werken?

wie koopt er ook zo'n behringer ?( ik heb hem ook hier , inclusief de microfoon en m'n live boxen heb ik er redelijk mee afgeregeld. voor de studiospeakers vind ik hem niet goed genoeg.
de microfoon is inderdaad "passend"
als de ruimte klinkt zoals jij beschrijft, lijkt me dat ie dan goed genoeg is. anders moet je al opnieuw gaan bouwen of zoiets.
gewoon veel luisteren naar liedjes, en veel in werken. op een gegeven moment weet je wel hoe het moet klinken, en masteren hoort er nu eenmaal wel bij als je iets leuks wilt verspreiden.
dat gebeurd in zo'n speciaal gebouwd geheel of zoiets, vak apart
anderszijds kan dat ook voor een groot deel met de spullen die je waarschijnlijk al hebt , als je handig bent.
kortom , goed is goed genoeg
 
Ik dacht dat je slechte akoestiek in ruimtes helemaal niet weg kunt EQen... maja wie ben ik.
 
Ik dacht dat je slechte akoestiek in ruimtes helemaal niet weg kunt EQen... maja wie ben ik.

Je kan ervoor zorgen dat jouw speakers zich zo eerlijk mogelijk gedragen in die ruimte..
 
ik heb een motu 828 mk3 via firewire aan mijn macpro zitten.

Als ik in de preference van Room EQ Wizard de output en input device wil instellen heb ik bij de input alleen de keuze uit : Java Sound audio Engine .

Bij de input heb ik alleen de keuze uit mijn geluidskaart (Motu 828mk3) maar kan ik vervolgen geen inputs eronder selecteren.

Iemand een idee wat ik moet om hier wat te zien krijgen?
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2013-05-29 om 20.13.39.jpg
    Schermafbeelding 2013-05-29 om 20.13.39.jpg
    81,8 KB · Bekeken: 102
Back
Top