Snow Patrol - Chasing Cars (UltraFunk Remix)

Ik heb de track ettelijke keren beluisterd en vind dit als aanzet erg goed gedaan. De critici hier hebben ongelijk en luisteren niet verder dan hun oren kunnen.
(ik bedoel dus niet de audiokwaliteit)
Deze track heeft potentieel.
Wat ik echter zou herbekijken is het feit dat je prachtig opbouwd naar een climax (4:30) die dan vervolgens helemaal uitblijft terwijl het net dan moet expolderen !! Dit is echt zonde en een gemiste kans. Vocals kunnen er nog mee door om toch een idee te hebben maar zeker voor verbetering vatbaar.
Dit is absoluut een 12" release waard op voorwaarde dat je die explosie inbouwd en het dan professioneel wordt uitgemixed. Als Tiesto dit zou doen...geheid een klapper !!

Zit je nou te geinen? Of is niemand zich hier bewust van deze track:
 
Hou toch op met 12 inch waardig....wat hier ingezongen is is naar mijn idee vals en totaal niet strak ingezongen.
Als er nu ipv. de karaoke versie het origineel acapella erin gemixed zou zijn zou dit een heel andere remix zijn geworden....nu is het gewoon een ik wil wel maar kan niet versie die iig. niet zou verkopen op een 12 inch.


Ik heb niet beweerd dat deze versie "klaar" was om te persen. Ver van. Misschien moet je mijn bemerking nog een overlezen Rod.

UltraFunk heeft met wat er voor hem ter beschikking was een heel mooi resultaat neergezet dat in de goede richting gaat. Zoals hij zelf aangeeft heeft hij er lol in gehad om dit in elkaar te zetten en lol hebben was wellicht het uitgangspunt
Het resultaat is echter onverwacht goed en heeft potentieel. Sommige mensen zijn daar soms een beetje jaloers om en dat blijkt uit hun commentaar...

Zit je nou te geinen? Of is niemand zich hier bewust van deze track: YouTube- Tiesto ft. Snow patrol- chasing cars

Kende ik niet maar ik vind het een minder aantrekkelijke versie dan die van Funk.
 
Ik heb niet beweerd dat deze versie "klaar" was om te persen. Ver van. Misschien moet je mijn bemerking nog een overlezen Rod.

UltraFunk heeft met wat er voor hem ter beschikking was een heel mooi resultaat neergezet dat in de goede richting gaat. Zoals hij zelf aangeeft heeft hij er lol in gehad om dit in elkaar te zetten en lol hebben was wellicht het uitgangspunt
Het resultaat is echter onverwacht goed en heeft potentieel. Sommige mensen zijn daar soms een beetje jaloers om en dat blijkt uit hun commentaar...

Lol is nog altijd de belangrijkste drijfveer en uitgangspunt om uberhaupt muziek te maken naar mijn idee.

Daarbij gaf ik in mijn eerste post al aan dat ik de muziek in dit nummer technisch gezien zeker potentie vind hebben....maar dat de zang afbreuk doet aan de rest van de track.

Btw...jaloezie is ver te zoeken in mijn posts naar mijn weten.
 
Ik heb de track ettelijke keren beluisterd en vind dit als aanzet erg goed gedaan. De critici hier hebben ongelijk en luisteren niet verder dan hun oren kunnen.
(ik bedoel dus niet de audiokwaliteit)
Deze track heeft potentieel.
Wat ik echter zou herbekijken is het feit dat je prachtig opbouwd naar een climax (4:30) die dan vervolgens helemaal uitblijft terwijl het net dan moet expolderen !! Dit is echt zonde en een gemiste kans. Vocals kunnen er nog mee door om toch een idee te hebben maar zeker voor verbetering vatbaar.
Dit is absoluut een 12" release waard op voorwaarde dat je die explosie inbouwd en het dan professioneel wordt uitgemixed. Als Tiesto dit zou doen...geheid een klapper !!

Met die climax heb je inderdaad een punt.. vind het zelf ook wel wat simpel om hem 2x op dezelfde manier terug te laten komen. Zit echter te denken hoe ik zwaar explosief zou kunnen maken. zou ik er meer/andere geluiden bij moeten/kunnen gooien? De beat compleet gaan omgooien... of...? Heb er meerdere keren over nagedacht, maar zou niet weten hoe ik het netjes kan laten exploderen, zonder dat het too much wordt of niet past bij de rest van de track.

Originele acapella is nergens te vinden, dus mocht hier iemand zijn die hem wel kan vinden, of wellicht bezit... graag contact :D
Kan ook een topic openen met het instrumentaal... post hier je zang ;)

En inderdaad.. heb dit gemaakt met een bepaalde 'opdracht' die ik mezelf heb mee gegeven. Heb er erg veel lol in gehad, en dat is inderdaad het belangrijkste.. zou me niet kunnen bedenken waarom je tijd gaat steken in muziek als je het niet helemaal geweldig vindt om te doen.
 
Laatst gewijzigd:
klinkt best lekker leon (op de vocal na dan :D) maar doe is effe een mp3'tje dan in plaats van deze ingeblikte versie.

:biertje:
 
Met die climax heb je inderdaad een punt.. vind het zelf ook wel wat simpel om hem 2x op dezelfde manier terug te laten komen. Zit echter te denken hoe ik zwaar explosief zou kunnen maken. zou ik er meer/andere geluiden bij moeten/kunnen gooien? De beat compleet gaan omgooien... of...? Heb er meerdere keren over nagedacht, maar zou niet weten hoe ik het netjes kan laten exploderen, zonder dat het too much wordt of niet past bij de rest van de track.

Hoe je die explosie er in moet verwerken, dat is iets wat je zelf moet verzinnen ntuulk. Ik zou wel willen helpen, ware het niet dat ik :
1: niet over jouw data beschik
2: ver weg woon
3: wellicht iets anders in gedachten heb.

In elk geval mag die open 909 HH er in. Een typische trance lead sound die een aanstekelijke melodie speelt en een bas die lekker beukt.
Gewoon doen ! (ben nieuwsgierig naar het resultaat)
 
ik hoor alleen maar dezelfde beat onder de hele track
 
wat een zaaddodende tenenkrommende diaree muziek...ook die clip...man das echt te eng
 
nee want dat is niet vet lauw natuurlijk :mega:, heeft iets weg van keihard muziek van af je mobiel luisteren in de bus/trein etc...

Nederlanders zijn niet voor niets het meest negatieve volk op internet
 
Zou 't misschien wat respectvoller kunnen?

Ik klik normaal nooit op dat soort dingen maar in deze koffiepauze toevallig dacht ik "laat ik eens even luisteren"...naja OK dan....dat had ik niet moeten doen dus.

Laten we wel wezen...Het is een track die aanelkaar zit met een soort weeige muzikale kukident gebitskleefpasta.

vooral die gast op 0:55 in dat clipje, vast een superaardige gozer maar het ziet er gewoon eng uit...want die is echt zwaar aan de pillen. Ze hebben ook allemaal witte shirtjes aan zie ik nu...nog enger.
 
wat een zaaddodende tenenkrommende diaree muziek...ook die clip...man das echt te eng

Bericht door een moderator:
Ondanks dat de muziek of clip misschien niet in je smaak valt, hoop ik dat je in het vervolg wel een beetje fatsoenlijk reageert. Dan blijft het voor iedereen tenminste leuk om een stukje eigen muziek posten.
 
Remix is vet gaaf..echt goed gedaan...lekker die synths en verderop die vette bass

Ik weet hoe lastig het is om aan een goede acapella te komen. Er is wel een site in de UK, maar da's ok niet alles.

We zijn niet allemaal Ben Liebrand met goede connecties.

Echt top! :okdan:
 
had niet verwacht dat je zo´n track in iets dansbaars kunt remixen. duimpjes omhoog. Vandaar niet teveel miepen over de zang: huur voor 100eu een sessiezanger in, en vrolijk op 12" zetten.
Euhm... dat is al gedaan:P Heb de whitelabel hier nog ergens liggen.

Maar over de track;
zang kan inderdaad vele en vele malen beter.
Intro is lekker, dan die break:) Maar (is al vaak gezegd) ik mis echt een dikke vette climax.
 
Back
Top