Uitslag Contest 2009

wat willen jullie nou
een objectieve uitslag?
door mensen te vragen hun MENING te geven?
nice
wie zegt dat de reden dat een maker evt borsten heeft een slechtere reden is dan dat je toevallig van platte teringhouse houdt, of van zaagtanden.. om iemand jouw stem te geven
over t algemeen vind ik het gros van sf zo'n wansmaak hebben dat het eerder een belediging is als je wint 8o)

:okdan:
 
ach ja, 'de slechtste stuurlui raken aan lager wal'.....
 
over t algemeen vind ik het gros van sf zo'n wansmaak hebben dat het eerder een belediging is als je wint 8o)

en slijmen is op het SF ook veel voorkomend...

nee, de uitslag zou heel anders geweest zijn als er niet bekend was wie de tracks gemaakt zou hebben...
 
Maar dan moet er ook anoniem gestemd kunnen worden, en er moet een controle groep komen, dwz mensen moeten op straat tijdens het winkelen ook anoniem kunnen stemmen op tracks waarvan ze niet weten door wie ze zijn gemaakt, en om echt helemaal zeker te zijn van een eerlijke uitslag moeten er minstens 500 stemmen worden opgehaald in minstens 15 verschillende regio's, zowel stad, dorp als platteland, en het liefst ook in verschillende landen, en door mensen uit verschillende culturen, en dat ook het liefst op verschillende tijdstippen en andere weekdagen in alle seizoenen..

Regel jij dat even Bass? :D
 
ik zie het probleem niet, de manier van posten en stemmen is hetzelfde als nu maar dan komt bij de track alleen de titel in beeld zonder dat de poster te zien is , dus stem je op de track zelf en niet op de persoon, die zie je pas later...
 
@Bass, de meeste tracks zijn al eerder op SF gepost.....Vrienden weten van elkaar welke muziek ze maken etc etc etc etc, anoniem posten is dus nergens nodig voor:)

Controlfreak.....
 
@Bass, de meeste tracks zijn al eerder op SF gepost.....Vrienden weten van elkaar welke muziek ze maken etc etc etc etc, anoniem posten is dus nergens nodig voor:)

Controlfreak.....

hmm ja maar als vrienden op elkaar gaan stemmen is het toch geen contest meer? :?
 
ach ja, het is toch ook gewoon een leuk inside forum-wedstrijdje?

als de hoofdprijs nou 100.0000.000000.0 euro was geweest...of een compleet ingerichte studio inclusief gekocht woonhuis. of een nacht stappen met Jerney Kaagman,....ja, dan was ik zeker gaan klagen bij de organisatie!
 
Na de winnaar te hebben beluisterd denk ik dat deze contest meer de muzieksmaak van gemiddeld synthforumer toont dan wie de beste producer is. Zeg ik overigens niet meer dat het een slechte plaat is.
 
Stevy, klinkt misschien allemaal heel krachtig wat je zegt..........maar.....ook zeer subjectief...terwijl je waarschijnlijk denkt juist objectief te zijn..

ik persoonlijk vind de nummer 1 heel erg saai en clichee-matig in elkaar gezet. verder is het zoiezo niet mijn muziekstijl...
Verder ben ik afgegaan mij mijn eigen stem op dat wat mij het meest creatief en orgineel overkwam en vooral ook speciaal raakte...
 
ik vind eigenlijk dat mensen die niet hebben meegedaan zo ie zo er niet later over mogen zeuren. Had je maar mee moeten doen!!! :-D tis een spelletje.een spannend aardigheidje bij het forum ;-)
 
en produceren is net zo subjectief als stijl.....heeft alles met persoonlijke voorkeur te maken
 
Man, man, man ... 't is precies of dat hier het leven van sommigen afhangt. Enkele jaren geleden ben ik als eerste geëindigd.

Heeft het me bekend gemaakt?
Niet dat ik weet.

Heeft het me poen gebracht?
Nope.

Heeft het me extra opdrachten gebracht?
Certainly not.

Heb ik er plezier aan beleefd om de toenmalige song te maken?
Zeer zeker.

Mannekes, het gaat hier over een wedstrijd voor het plezier ... hou dat eens even in gedachten zeg :stupid :stupid :stupid

(Ik weet gelijk weer waarom ik tegenwoordig veel minder op het forum zit dan vroeger).

En nou haal ik me waarschijnlijk de 'teringpokken' (als dit bestaat) van een aantal mensen op het lijf. Ach, who cares :biertje:

:doei:
 
ja , precies Danny...zo denk ik er ook over. het is maar een spelletje voor het plezier, de spanning en ontspanning!

En winnen of verliezen zeggen ook niet veel. Of je nou de eerste plaats hebt gehaald, of op de 10de plaats staat. Is zo relatief, dat je er geen grote waarde aan kan koppelen....betekent eigenlijk helemaal niks, en zegt weinig over je muziek!
 
Dan doe je toch iets fout, want zelfs met mijn plaats buiten de top 10 heb ik al heel wat teenage pussy aangeboden gekregen :engel:
 
Back
Top