Uitslag Contest 2009

Die uitslag irriteert me zo erg he!

Ag man je moet het allemaal ook niet al te serieus nemen. En dan nog de meerderheid bepaald, de gemiddelde track die op 1 sta in de top 40 is ook echt zelden iets wat me aan spreekt. En dat is ook niet altijd daar gekomen om alleen de muziek ;]
Tis toch gewoon pure vermaak.
 
Ben ik het mee eens.
Net als Brittany Spears op het gebied van muziek ''kunst'' is dat ook niet top noch.
Maar omdat er zo veel mannetje's op geilen, wint ze toch een award.
 
Ag man je moet het allemaal ook niet al te serieus nemen. En dan nog de meerderheid bepaald, de gemiddelde track die op 1 sta in de top 40 is ook echt zelden iets wat me aan spreekt. En dat is ook niet altijd daar gekomen om alleen de muziek ;]
Tis toch gewoon pure vermaak.

Maar dat weerhoud mij er nog niet van om mijn rug te krabben.
 
Ag begrijp het wel maar goed laat ze maar genieten van hun fame. Het belangrijkste is toch dat je zelf plezier hebt beleefd aan het maken van je eigen ding.
 
het plezier en de spanning is inderdaad waar het om gaat.
als je deze contest goed bekijkt, dan klopten er dingen niet, maar gelukkig maar...leve de imperveksie en het relatiefaatsie-vermogen!

misschien een betere en beter kloppende manier om naar de uitslag te kijken is:
de eerste 10 zijn de winnaars!
 
ik denk dat Brittany Spears vooral zoveel Awards wint omdat de mannetjes om haar heen 'geilen' op al het geld wat haar gegil oplevert.
 
mja er waren wat opvallendheden in de uitslag inderdaad...

denk dus dat het handig is om de volgende keer de tracks te kunnen posten zonder dat er bekend is wie het gemaakt heeft...
 
wat mij betreft blijft het gewoon zoals het is...want als je het echt goed en eerlijk wilt doen, dan wordt het ook weer veel te serieus en ingewikkeld.
bijvoorbeeld:Er zijn veel verschillende stijlen te beluisteren, dus dan zijn de stemmen ook afhankelijk van smaak. dat is zoiezo niet objectief meer dan. maar ja....het is maar een spelletje..
alleen zou het prettig zijn dat je in een keer alle mp3 zou kunnen downoaden. ingepakt en gecompressed...maar misschieen is dat ook weer te omslachtig voor de moderators.

het is maar 1 x per jaar. dus een weekje mp3s downloaden en beluisteren is goed te doen....

klaag klaag zeur zeur
 
nou ja smaak daargelaten, ik denk dat veel mensen wel kunnen horen of iets goed gemaakt is, of toch iets nieuws is, ik bedoel een soundcanvas midifile zal iedereen doorhebben....

en anoniem posten lijkt me toch nodig voor een enigszins onpartijdige uitslag.
 
smaak is echt wel doorslaggevend, lijkt me. ik heb tracks die ik qua muzikale stijl/genre niet adoreer, maar weinig aandacht gegeven. Vooral ook die te veel leunen op een bekende klank/ melodie/ harmonie. dus met minder eigenzinnigheid en orginaliteit.
Ik denk dat andere personen juist weer helemaal voordat soort dingen gaan.
er zijn werelden van verschillen tussen een house-beat, rockgitaarsong, experimentele bliep-tracks of een weinig veranderd subtiel ambient stuk van 15 minuten...

p.s: mijn track is gemaakt met wat simpele samples en een Roland general MIDI-bank (dus soundcanvas achtig).

ik ben winnaar nummer twee!

:-D
 
hmmm ik begin die kritiek op den duur wel persoonlijk te nemen, ik ben hier duidelijk ongewenst. Ik denk echt niet dat ik stemmen heb gekregen omdat ik een meisje ben, maar bon als sommige van jullie dat willen denken, dan doe je dat maar.
En voor mij is het zeker ook goed dat het volgende keer anoniem is, dan wordt er eindelijk es gestopt met die verwijten de hele tijd! Komaan, wordt dit niet wat overdreven? vergelijkingen met britney spears en zo... echt belachelijk.
 
hmmm ik begin die kritiek op den duur wel persoonlijk te nemen, ik ben hier duidelijk ongewenst. Ik denk echt niet dat ik stemmen heb gekregen omdat ik een meisje ben, maar bon als sommige van jullie dat willen denken, dan doe je dat maar.
En voor mij is het zeker ook goed dat het volgende keer anoniem is, dan wordt er eindelijk es gestopt met die verwijten de hele tijd! Komaan, wordt dit niet wat overdreven? vergelijkingen met britney spears en zo... echt belachelijk.


Ehh Mariska..

Dit heeft volgensmij echt helemaal niets met jou te maken... Ze doelen op de echte Britney Spears..

Of ik moet iets over het hoofd zien, alleen het gaat absoluut niet over jouw positie in de eindstand..

Lees nogmaals de gehele thread.. en je zult zien dat je dit verkeerd interpreteert..

Volgensmij zie je spoken.. ;)
 
wat willen jullie nou
een objectieve uitslag?
door mensen te vragen hun MENING te geven?
nice
wie zegt dat de reden dat een maker evt borsten heeft een slechtere reden is dan dat je toevallig van platte teringhouse houdt, of van zaagtanden.. om iemand jouw stem te geven
over t algemeen vind ik het gros van sf zo'n wansmaak hebben dat het eerder een belediging is als je wint 8o)
 
wat willen jullie nou
een objectieve uitslag?
door mensen te vragen hun MENING te geven?
nice
wie zegt dat de reden dat een maker evt borsten heeft een slechtere reden is dan dat je toevallig van platte teringhouse houdt, of van zaagtanden.. om iemand jouw stem te geven
over t algemeen vind ik het gros van sf zo'n wansmaak hebben dat het eerder een belediging is als je wint 8o)

Hehe die is goed! :eureka:
 
over wansmaak valt niet te twisten!


(wel over een goede rock & roll beat-song)
 
fjoesz is gewoon stink jaloers op die complete analoge/ digitale top geluidsstudio die de winnaars hebben mogen ontvangen als prijs
 
Back
Top