[Electrooo] Arpeggiator overkill

xpressurself

Stamgast
Lid sinds
6 Maart 2009
Berichten
128
Electro track met 'n boel arpeggiators :). Het einde is slecht aan elkaar gebreid omdat ik niet weet hoe ik het aan elkaar wil knopen, iemand ideeën?
Commentaar, tips etc. van harte welkom!

Enjoy
 

Attachments

  • Ielektronik4.mp3
    9 MB · Bekeken: 44
Ik vind het einde zeer bruikbaar voor een dansnummer. Het begin past er totaal niet bij. Ik zou er gewoon 2 nummers van maken.
 
Klinkt nog best goed.. maar probeer er iets meer een geheel van te maken als je snapt wat ik bedoel, zoals J-Rus zei past de stijl die je in het begin gebruikt niet zo goed bij het einde ofzo :P Maar toch goed gedaan hoor :okdan:
 
Thanx voor de reacties!!

Nou ik heb niet zo veel effecten gebruikt omdat ik 'n beetje dat kale electro idee wilde krijgen, en het is ook nog niet de definitieve versie. Maar het is wel 'n goeie eigenlijk.. :)

En ik denk dat ik van dat einde maar iets geheel nieuws ga maken, lekker agressief a la boysnoize ofzo ;).
 
hoor ik nou z3ta?

en voor electro mag je wel wat meer met de filters kloten, vind ik persoonlijk wat leuker en het brengt tegelijkertijd meer variatie.

Gr. Mark
 
Hmm.. ik vind het begin (eerste tellen dat de baslijn er in komt) een beetje lijken op Grooveyard met Mary Go Wild.. Daarna wordt het wel een eigen song..

Het begin vind ik wel erg simpel klinken, beetje veel geluidjes en zo.. beetje cheap.. Het tempo is wel lekker en die baslijn blijft lekker ook na langere tijd..

Dan slaat t ineens om naar een lekkere spannende track door die ene arp die er langzaam in komt.. Dat gedeelte vind ik wel fijn..

Toch te weinig variatie om er echt van te genieten, verdient wat mij betreft nog wel wat aandacht om er een echte track van te maken, maar de potentie is er!
 
Bedoel je met die 'spannende' arp die distorted aan het einde of de lead als het ware?

Ben het zeker met je eens dat er nog meer aandacht aan besteed moet worden, zal hem posten als er progress is :).

Thanx!
 
Back
Top