roken in je studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
das bijna 3000 euro per jaar. 57,33 euro per week.
Dat ben ik kwijt aan diesel per week.

Op zich nog wel haalbaar, maar wil niet weten hoe je longen (en hersenen) er dan uitzien na 17 jaar goed doorstomen ....... Of zijn er hits uitgekomen die door blowen-inspiratie weer zichzelf liet terugverdienen ?

t grootste deel van die periode was ik fulltime toetsenist in een redelijk bekende reggaeband,..
ieder weekend gemiddeld 2 gigs en de hele week in eigen oefenruimte.
Dat leverde best wel wat op,. genoeg iig om de diesel te betalen,.
Daarna zo'n 15 releases met allemaal voorschotten op royalties en publishing kickback,.. Geen hits maar wel redelijke verkoop van de meeste vinyls,.
Verder ben ik niet onverdienstelijk grafix designer en daar is een beetje blowspiration ook niet geheel overbodig van tijd tot tijd.
Mijn longen zijn na 10 jaar gestopt te zijn wonderwel helemaal ok volgens de scan en hersens had ik al niet,.. dat zit in de familie!
Moet ik wel zeggen,. dat sinds ik gestopt ben ik,.. veel meer geld over heb,. maar vooral tijd. Heb kinderen gekregen,.. rijbewijs gehaald,.(dus jawel Matt,. overgestapt op diesel roken!!) huis gebouwd,.. maar,..
Geen release meer gehad!
 
Geen release maar wel kinderen ;)

Leuk verhaal, Mario. Maar dat je tijd over hebt met vrouw en kinderen? Ik moet echt minuutjes bij elkaar schrapen (soms...zoals nu :D )
 
ik rook ook wel eens, maar niet als ik ziek ben bijvoorbeeld of als ik ergens ben waar mensen niet roken...

maar als ik eerder doodga door het roken is dat alleen maar mooi meegenomen
 
Ben wel benieuwd naar welke reggaeband.
t grootste deel van die periode was ik fulltime toetsenist in een redelijk bekende reggaeband,..
ieder weekend gemiddeld 2 gigs en de hele week in eigen oefenruimte.
Dat leverde best wel wat op,. genoeg iig om de diesel te betalen,.
Daarna zo'n 15 releases met allemaal voorschotten op royalties en publishing kickback,.. Geen hits maar wel redelijke verkoop van de meeste vinyls,.
Verder ben ik niet onverdienstelijk grafix designer en daar is een beetje blowspiration ook niet geheel overbodig van tijd tot tijd.
Mijn longen zijn na 10 jaar gestopt te zijn wonderwel helemaal ok volgens de scan en hersens had ik al niet,.. dat zit in de familie!
Moet ik wel zeggen,. dat sinds ik gestopt ben ik,.. veel meer geld over heb,. maar vooral tijd. Heb kinderen gekregen,.. rijbewijs gehaald,.(dus jawel Matt,. overgestapt op diesel roken!!) huis gebouwd,.. maar,..
Geen release meer gehad!
 
Ben wel benieuwd naar welke reggaeband.

Band heette Unity,.
Samen in t rijtje met Roots Syndicate, Revelation Time, Livity, Super and the all stars en nog een paar die we altijd op dezelfde festivals tegenkwamen.
Helaas uit de tijd voor t internet en digitale video! Heb wel een hele berg live cassette tapes! :D
 
hmm ik zou echt noooooit toetsenist in een bandje willen zijn....

je bent altijd de gear-nerd op de achtergrond want zangers en gitaristen zijn natuurlijk "cooler"... :r
dan kun je veeeel beter in je eentje vette muziek maken :okdan:
 
hmm ik zou echt noooooit toetsenist in een bandje willen zijn....

je bent altijd de gear-nerd op de achtergrond want zangers en gitaristen zijn natuurlijk "cooler"... :r
dan kun je veeeel beter in je eentje vette muziek maken :okdan:

Hee,. ik speelde ook digitale percussie en deed backing vocals er bij,..
En dan als enige bleekbek tussen allemaal rasta's,. the one and only,..supercoooll
Succes verzekerd!!!:D
 
Komt me wel bekend voor, Heb je wel eens in Hoofddorp 'De Hoeve' gespeeld ?
'keb ooit nog eens met Djenna van revelation time gewerkt.
Zelf toetsen gespeeld bij Screamin'AbDubs en Iration
Het enige dat ik ik nog wel in een reggae band zou willen doen is hammond spelen. Maar dan ook alleen dat.
Ik rook overigens ook gewoon in de studio, de gastmuzikanten ook. Ik kan het niet maken om tegen een zanger te zeggen 'ga je spliff maar buiten roken'. Overigens wel vaak genoeg meegemaakt dat ik een vocalist van Schiphol afhaal dat ze dan eerst een dikke skunk joint roken en vervolgens al voordat er 1 noot is gezongen volledig van de wereld in slaap vallen.
 
Laatst gewijzigd:
Overigens wel vaak genoeg meegemaakt dat ik een vocalist van Schiphol afhaal dat ze dan eerst een dikke skunk joint roken en vervolgens al voordat er 1 noot is gezongen volledig van de wereld in slaap vallen.

Gheh,. buitenlanders en skunk,.. dat mixed niet joh,.
Dikke doorgepafde jamaicanen die in rotterdamse koffiesjops knockout gaan! :D
 
ben wel benieuwd wie er nu nog in hun studio roken, ik sowieso niet :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top