Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn studio tot nu toe (moet nog een NanoZwerg en een Roland MC505 bijkomen).

Plaatje 1:
Yamaha PSRE223, Yamaha DSR2000, Behringer RX1602, Tascam DP008, Mfb UrZwerg (en ja, je ziet het goed, een miniatuur pooltafel)

Plaatje 2:
Korg Microkorg, Bliptronic 5000, Korg MonoTron, Yamaha HE8, Korg MicroStation

Plaatje 3:
Roland MC303, Hfg BJ82, Korg MS2000R, Roland PRO E, Technics AX3
 

Attachments

  • DSC_0124.jpg
    DSC_0124.jpg
    144 KB · Bekeken: 111
  • DSC_0125.jpg
    DSC_0125.jpg
    115,1 KB · Bekeken: 105
  • DSC_0126.jpg
    DSC_0126.jpg
    141,7 KB · Bekeken: 107
mijn meest recente foto's

Nice, heb je de lotto gewonnen ofzo ? :D
Wat is dat ding links op je bureau (lijkt op een Virus) ?
 
Mijn studio tot nu toe

attachment.php


Zie ik daar nou echt zonder gein rechts boven in de hoek 'n mini biljart staan? Maar dan ook echt heel erg mini mini??

Fok man... het is echt zo.
 
Laatst gewijzigd:
op verzoek een voorbeeld van een oude tolexkast behandeld met schoensmeer (onder andere - eerst het metalen hang- en sluitwerk met de staalborstel op de boortol roestvrij maken, dan met heet water en zeep de kast schoonschrobben, dan de losse plekjes/draden wegsnijden en bijwerken, bijtippen met zwarte acrylverf en tenslotte insmeren met goede schoensmeer en na 10 minuutjes goed uitwrijven. ow, had ik verteld dat je eerst wel alles eruit moet halen?!)

niet bij alle oude tolexkasten is die hele riedel nodig natuurlijk, de schoensmeer deed het hem echt!
 

Attachments

  • SAM_0515.jpg
    SAM_0515.jpg
    173,1 KB · Bekeken: 109
Mooie ruimte en spulletjes hier weer hoor....



Dit heeft een erg lekkere sfeer zeg...lijkt mij toch wel fijn, een combi van living en studio. Je bent gewoon altijd in je studio, ook als je even een boek aan het lezen bent of TV kijkt of zo. Ik denk dat dit mentaal heel anders werkt dan een aparte studio met alleen maar apparatuur en een bureaustoel om op te zitten.

haha ja zekers werkt dat anders
je kijkt effe tv en zit met je andere helft van je brein te denklen over je muziek omdatje je gear ziet lonken ..met alle knipperende lichtjes [by my werkt dat so iig :D

sochtends vroeg [soms dan ..:Z] wilk ook wels meteen cv aan [ verwarming ][ meteen wat pieleren van de vorige dag ,, en er dan tyden een man byt hondje er stevig over nadenken oftwel weer wa was watik bedacht had de dag ervoor
woonkamer en muziek instrumenten direct by je werkt soms afleidend / soms erg inspirerend omdat je erg veel tyd // rond-om je maatjes doorbrengt


hadk dees al gepost ...mn

aanwiinstje paia [voelt rock slid ..moet mnog beetje ..laten wennen aan de rest hier dat wel
 

Attachments

  • paia 027.jpg
    paia 027.jpg
    156,9 KB · Bekeken: 111
mooi leo

bedankt

als ik eerlijk ben, is dit na het spelen het leukst van synths, met een middagje werk zo veel mogelijk terugbrengen in zijn oude glorie (van buiten dan). en misschien komt het wel vóór het spelen.
 
attachment.php


Zie ik daar nou echt zonder gein rechts boven in de hoek 'n mini biljart staan? Maar dan ook echt heel erg mini mini??

Fok man... het is echt zo.

Als je goed had gelezen had je bij de tekst van picture 1 kunnen zien dat ik het had over een mini-pooltafel.

Phochos
 
@Raphie

Is het niet onhandig dat je master keys linksboven van je staat ?
 
niet echt, ik gebruik de SL vrij weinig, sinds ik de CC121 gaat alles met de AI knop.
alle plugin functies automappen en dan maar uitvinden welke functie waar zit met cryptische omschrijvingen werkt voor mij niet.

Ik gebruik dus m'n Voyager het meest als keyboard en dat is gewoon de linkerhand uitsteken.
 
Als je goed had gelezen had je bij de tekst van picture 1 kunnen zien dat ik het had over een mini-pooltafel.

Phochos

Heheh Pooch, vandaar dat ik geen boeken lees maar alleen sripboeken :P
 
Zo... beetje opgeruimd. Groene vloertegels uit de schuur gehaald. Slaapkamer zit onder m'n zolder. Ze hoort me rollen met de burostoel. Als het goed is is dat nu minder, en het kijkt wat mooier, 'n donkere vloer. Vooral beter dan de zalm kleurige vloerbedekking van de vorige bewoners.

U ziet als het goed is:

Casio RZ-1 - LinnDrum MKII - ASR-X - Pearl DRUM-X - Yamaha DX200 - Korg KPR-77 - Korg ER-1 - Mackie CR1604 - Spectral Audio ProTone - Aphex Aural Exiter - Sony HR-MP5 - Roland SRV-330 - Zoom 9010 - Motu Ultralite MKIII - Macbook - A&H S2 - TR808 - SH101 - JX3P - Ensoniq KT76 - Moog Sattellite - MonoPoly - Arp Avatar - Arp Sequencer - TR727 - 3 CORON drum synths in 'n mooi glimmend doosje.

En ergens op de grond de MoogerFoogers 8)
 

Attachments

  • PB034215.jpg
    PB034215.jpg
    111,6 KB · Bekeken: 111
  • PB034216.jpg
    PB034216.jpg
    106,9 KB · Bekeken: 111
  • PB034217.jpg
    PB034217.jpg
    159,7 KB · Bekeken: 104
  • PB034220.jpg
    PB034220.jpg
    163,2 KB · Bekeken: 110
  • PB034218.jpg
    PB034218.jpg
    154,8 KB · Bekeken: 107
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top