Wie heeft er ervaring met de volgende online shops?

Ik ben heel erg tevreden over http://www.dj-laden.com Hoewel de naam anders doet vermoeden, verkopen ze
meer studio/producer-spul, pa-systems + synthesizers dan platen en platenspelers.

Verzendkosten zijn standaard maar €6,00, er is een Nederlandse contactpersoon en ze zijn naar mijn weten altijd goedkoper dan Musikproduktiv :biertje:

Scheelt natuurlijk ook van product tot product.... altijd even zoeken dus...
 
Ik ben erg tevreden over zowel musikproduktiv als thomann. Musik produktiv had de yamaha P90 niet op voorraad toen ik 'm kwam kopen terwijl het wel op hun site stond dat ze 'm hadden... na een beetje aandringen hebben ze 'm toen zonder verzendkosten opgestuurd en dat vind ik netjes van ze. Verder ook gewoon vriendelijk personeel en sommigen spreken zelfs nederlands (begin ik in mijn brakke duits te praten, zegt de verkoper: je maag oock wel Neederlansch praten hoor :D)

Bij Thomann had ik problemen met betalen omdat de postbank daar gewoon een ontzettende :kont: mee is, maar bij thomann hielden ze mijn bestelling rustig 3 weken vast en toen de betaling eindelijk rond was, waren de spullen er na 3 dagen. Prima service en ook vriendelijk engels sprekend personeel aan de telefoon.

Toch ga ik tegenwoordig ook wel weer naar de lokale muziekhandel omdat de mentaliteit daar positief is veranderd en er goed te onderhandelen valt met ze.

ach ja, voor dit jaar is het gearbudget toch alweer op :P
 
musicstorekoeln.de even belen om te bestellen, meestal geen verzendkosten, levering binnen een dag!

sonoms.de is een in de marge-aanbieder op ebay.de, heb ik goede ervaringen mee, wat prijs, verpakking en levering betreft.
 
Thomann is een leuke site om de prijs te bekijken. Bij FB krijg ik het toch altijd voor zelfde prijs of goedkoper. Bestel er alleen dingen die hier moeilijk te krijgen zijn.

Het grote probleem bij internet kopen vind ik altijd dat een produkt niet op voorraad is, dan ben je dus vaak aan de goden overgeleverd: spullen komen niet, terwijl de betaling al lang weg is.

Tenslotte vind ik het sponseren van die Duitsers maar niks. Koop liever gewoon in NL. Heel soms hebben die Duitsers superaanbiedingen, maar meestal is die Duitse prijs ook gewoon de Nederlandse. Voordeel van NL is toch dat je de spullen kunt uitproberen en de service wat eenvoudiger is. Ik heb wel het voordeel dat ik dicht bij een FB filiaal woon.
 
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Thomann is een leuke site om de prijs te bekijken. Bij FB krijg ik het toch altijd voor zelfde prijs of goedkoper. Bestel er alleen dingen die hier moeilijk te krijgen zijn.

Als dit dan zo is, waarom hanteren de Nederlandse aanbieders dan niet dezelfde prijzen. In plaats van de onderhandelingen die nu vereist zijn. Ik weiger aan dat handjeklap mee te doen.
 
Direct nog maar een positieve ervaring met thomann.

Vorige week donderdagavond een bestelling geplaatst. Volgende morgen een orderbevestiging. Via overboeking betaald. Per email wordt vervolgens gemeld dat de betaling binnen is en vervolgens krijg je per sms (jawel! een sms) een bevestigigng dat de order verstuurd is. 3 Dagen later in huis, totaal een week tijd. Onder rembours zal het nog wel sneller gaan.

Top. :okdan:
 
Back
Top