Waar zitten die vrouwen hier?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Elec_Trix

Stamgast
Lid sinds
12 oktober 2008
Berichten
194
Het gezegde "mannen en snufjes" zal ons al wel bekend in de oren klinken maar we mogen onze collega's van het andere geslacht niet vergeten!
Dus laten we maar zeggen dat ik toch wel heel benieuwd ben naar hoeveel vrouwen er verscholen zitten op dit forum!

Vrouwen... LAAT JULLIE ZIEN ! :{
 
Al vele topics over geweest.

Zie [zoeken] en/of hier
 
Ga eens naar buiten joh! :P
 
Het gezegde "mannen en snufjes" zal ons al wel bekend in de oren klinken maar we mogen onze collega's van het andere geslacht niet vergeten!
Dus laten we maar zeggen dat ik toch wel heel benieuwd ben naar hoeveel vrouwen er verscholen zitten op dit forum!

Vrouwen... LAAT JULLIE ZIEN ! :{
vriendinnodig .nl
:engel:
mariska opt forum maakt bv best leuke electro alike trekkies
:okdan::halleluja
 
Hier heb je er een

AC-065.JPG
 
... klinkt misschien cliché ... maar mochten er meer zijn, zou het merendeel van hun standpunten of muziekstukjes niet echt objectief beoordeeld worden door het alomheersende "haantjesgedrag"

(... goed nummer hoor ... hé wat leuk ... ga zo door ... heb je al een vriend ? .. is dat de echte kleur van je haar... )(klinkt bekend met maar 1 vrouw ertussen ?)
 
... klinkt misschien cliché ... maar mochten er meer zijn, zou het merendeel van hun standpunten of muziekstukjes niet echt objectief beoordeeld worden door het alomheersende "haantjesgedrag"

(... goed nummer hoor ... hé wat leuk ... ga zo door ... heb je al een vriend ? .. is dat de echte kleur van je haar... )(klinkt bekend met maar 1 vrouw ertussen ?)

beter kan ik het niet zeggen :)
 
Volgens mij zijn er al wat slotjes op soortgelijke draadjes gegaan omdat de gemiddelde wereldvreemde synthnerd het uiteindelijk toch niet kon laten zich te laten verleiden tot wel-erg-voor-de-hand-liggende zinspelingen!
 
Zowiezo, ik vraag me af of topic starter dan verwacht of dat de dames enthausiast op zullen springen om te zeggen dat ze 'hier' of 'daar' staan naar aanleiding van zo'n vraag. De dames die ik ken kijken dan een beetje verveeld om zich heen als ze op die manier geroepen worden en zullen doen of ze niks gehoord hebben.

Verder vraag ik me af of topic starter verwacht of dat de heren hier dan achter elkaar in een rij gaan staan om met zijn allen de kant op te wijzen naar de plek waar de dames zich bevinden, ik denk 't nie eigenlijk.. :D
 
Saskija was er toch ook nog?
 
Laatst gewijzigd:
minder vrouwen alhier dan op fora voor .... vul maar in.
ook op het "gamma doe het zelf forum" weinig vrouwelijhk schoon, evenals ... vul maar in.
kortom: kan de vraag begrijpen echter verkeerde plek om hem te zoeken, tis toch voornamelijk een mannending , dat geknopjestechnischgedweepgeneuzel.
durf zelfs bout te beweren dat ik nog nooit erg fanatiek en inhoudelijk diepgaande gespekken met een lid van de andere sekse gevoerd heb over hoe de pinknoise op de cutoff van de filter uitwerkt bij synth a en /of synth b.
waar mee gezegd hebbende wat ik wilde duidelijk maken.
kijk dat bedoel ik nou.
zou het overigens niet bij voorbaat afwijzen, eerder verwelkomen doch... vul maar in
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top