Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik snap niet waarom die strict analoog gebruikende doemdenkers niet gewoon happy kunnen zijn zonder bevestiging van het forum... (dus de hoeveelheid threads die over HUN specifieke synth hobby gaat)

Ik denk niet dat ik een doemdenker ben.
Maar zoals eerder gezegd, je gaat toch ook niet met
je Lada op een Opel forum zitten.
Ja het zijn allebei auto's maar onder de motorkap is het toch ff anders.

Dus laat dit gewoon speciefiek voor Hardwaresynths zijn en alles wat
daaraan gerelateerd is.

Dus als ik op het Lada forum zit kan ik best vragen of die Opel uitlaat
op mijn Lada past. Maar toch niet andersom?
Dat zou toch krom zijn, dan mis je toch je uitgangspunt als forum.

Ik heb niks tegen software, maar wel op een synth forum.
Je gaat toch ook niet de hele tijd plugin vragen stellen in de MOOG hoek
aan die gasten met bretels ;)

Ik val in herhaling...
 
..
ik snap niet waarom die strict analoog gebruikende doemdenkers niet gewoon happy kunnen zijn zonder bevestiging van het forum... (dus de hoeveelheid threads die over HUN specifieke synth hobby gaat)

Ja, viel mij ook al op... Who cares of er veel software liefhebbers zijn die het meerendeel van de topics openen als je zelf liever met hardware werkt?
Is het niet meer leuk in je studio als de rest een andere mening/smaak heeft?
Als dat zo is/voelt, kun je sowieso beter alles verkopen/wegdoen, want dan doe je 't meer voor anderen (en evt. "status" / aanzien) dan voor je eigen en hobby, lijkt me...

Geldt overigens ook andersom: voor software liefhebbers, etc. :D


enfin :koffie:


EDIT: zit idd ook wat in RSB, maar dat is nog altijd aan degenen die dit forum in 't leven hebben geroepen en er erg veel moeite voor doen om 't aan de gang te houden, dus als je of iemand het daar niet mee eens is: maak je eigen forum met je eigen regels.
 
Kan je in de instellingen niet bijvoorbeeld programmeren dat je sw gerelateerde onderwerpen niet wil zien als je naar het forum komt maar alleen de hw posts?

Voor mij hoeft het zeker niet, maar dan is deze hele discussie meteen opgelost
 
Kan je in de instellingen niet bijvoorbeeld programmeren dat je sw gerelateerde onderwerpen niet wil zien als je naar het forum komt maar alleen de hw posts?
dat is net zoiets als dat je google vraagt om alle dingen die jouw NIET aanspreken te filteren... :confused: je kan toch gewoon zelf zoeken en kijken daar hoeft een ander toch niet voor te zorgen... hoe makkelijk moet het zeg? jeuz! :D
 
Soft synth vs. hard synth.....ik wist niet eens dat dit een issue was/is??? Wat me wel opvalt is dat degene met de schepste mening (met alle respect) alle purist zijn.

Voorlopig gebruik ik ook alleen maar VST's......waarom???....Ik kan het simpel weg niet betalen om in 1 keer om te gaan op hard synth's. En natuurlijk klinkt een hard synth beter....en eigenlijk denk ik dat iedere vst gebruiker ook het liefste een prop volle studio heeft met allemaal knoppen. Maar uit eindelijk draait het allebij om een vergelijkbare manier van muziek maken......en daar lullen we hier op het SF forum over, en das cool!

Het enige waar ik me hier aan irriteer is fokkin' HARDSTYLE, mar das een kwestie van smaak of juist een gebrek daaraan.

Verder is het SF :okdan::halleluja
 
In het kader, maak een leuke promo-add voor SF (nouja bij deze terplekke verzonnen) deze van mijn hand, ik verwacht veel kreatieve uitspattingen.

a7d03e0bf1a94534875118842c4b7ec6.jpg
 

Attachments

  • MichealKnitt.jpg
    MichealKnitt.jpg
    861,2 KB · Bekeken: 46
Jij impliceert nu dat je zonder synth geen SF-lid kunt of mag zijn.

Eeeh lijkt mij toch redelijk logisch :confused:
dit IS toch een SYNTHforum dit is geen fok forum...
 
Dus laat dit gewoon speciefiek voor Hardwaresynths zijn en alles wat
daaraan gerelateerd is.
jij denkt dus dat "synthforum" staat voor slechts ende alleen hardware?
ik denk dat het veel meer is dan dat, de corebizz is (voor mij): synthese!

Het dashboard blijft overigens wel ubergeil zeg van Kit :{
ah zie je wel, de looks toch weer he :D ...pas maar op, zit vol met digitale shit!
 
Maar we hebben toch een splitsing tussen hardware en software synths in de forumstructuur ingebakken? Ik vermijd zelf juist bijna alle software synth folders/threads omdat het mijn interesse niet heeft. Maar van mij hoeven ze niet weg hoor.
 
ondanks alles vind ik t nog altijd wel OK hoor hier :biertje:
 
Zoals het nu is :D

attachment.php



En deze lokt mij iig meer... maar veelste persoonlijk van smaak

attachment.php
 

Attachments

  • Zoalshetis.jpg
    Zoalshetis.jpg
    171,8 KB · Bekeken: 50
  • Hoehetzoukunnen.jpg
    Hoehetzoukunnen.jpg
    264,8 KB · Bekeken: 47
f7d60f9b7c6844c892ff9e63c923cc33.jpg


......nietdan
 

Attachments

  • gekheid.jpg
    gekheid.jpg
    597,7 KB · Bekeken: 50
5c28f777b3224b0bb552c9eb39af3873.jpg


Gezelligheid kent geen tijd.....
 

Attachments

  • tijd.jpg
    tijd.jpg
    372,9 KB · Bekeken: 47
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top