Mijn studio annex crib XV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
VOOR (Juni 2008 )
studio.jpg

Sindsdien zijn de AN1x, Virus B, DFX256 en FS1r verkocht en zijn er een DSI Mopho en Yamaha Motif XS7 bijgekomen. Het werd dus tijd voor een nieuwe indeling en een hoekopstelling was zeer gewenst, net als een enorme verbouwing achter de schermen qua aansluitingen.

HET PLAN
soundmap.jpg


TIJDENS
verbouwen.jpg


NA
studio_new.jpg


Wat er nog moet gebeuren: de Prophet '08 moet op een stand zodat hij boven de Motif XS7 komt te hangen, er moet nog een hoop opgeruimd worden en wat decoratie hier en daar. De stands zijn inmiddels besteld dus hopelijk kan ik het snel afronden.
 
Laatst gewijzigd:
Ja, ik dacht al - dat staat handig daar achter die Motif. :D Maar ziet er wel netjes uit zo! :okdan:
 
Joh... 'n aansluit schema... er zitten nog steed verbindingen in m'n hoofd van m'n oude telecom baan. Al zou ik 100 in en outputs hebben zou ik het schema nog in m'n hoof kunnen bewaren.

Maar toch wel vet hoekje. En weer 'n printer! Er is ook iemand hier met 'n printer op z'n piano angesloten. Waar hangt die van jou aan?
 
Zo'n aansluitschema is even pokkenwerk, maar wel een ongelooflijke lifesaver als je de handel aan gaat leggen. Als je het puzzeltje van tevoren maakt achter de PC is dat fijner dan dat je het ter plekke op moet lossen terwijl je zwetend in een onnatuurlijke houding half opgevouwen achter je rack met kabeltjes ligt te prutsen.

En de printer zit aangesloten op de Mopho ... hij kan maar 1 zin per keer printen.

Ik zou alleen willen dat er een goede manier was om van die kabelzooi af te komen, maar volgens mij is dat onmogelijk ....
 
Ik zou alleen willen dat er een goede manier was om van die kabelzooi af te komen, maar volgens mij is dat onmogelijk ....

Er vanaf komen is moeilijk, maar je kunt het natuurlijk wel uit het zicht brengen door een gesloten rack bijvoorbeeld :eureka: Wel een toffe verzameling apparaatjes trouwens. Wat het je voor een mixer?
 
Galmt de ruimte niet?
 
maar je kunt het natuurlijk wel uit het zicht brengen door een gesloten rack bijvoorbeeld :eureka:

Dat zou ik wel gedaan hebben als ik jou was. Een dicht rack kopen / zelf maken. Ziet er veel luxer uit en netter (geen kabeltjes meer zichtbaar).
Maar dat komt de volgende keer wel weer. heheh... 8~

Verder veel leuke apparaatjes! Virus kwijt??? :(
 
Galm valt wel mee. Een gesloten rack komt hier misschien inderdaad nog wel eens, dat zal inderdaad vast een stuk fraaier zijn.

De Virus is inderdaad weg ja, door de aanschaf van die Dave Smith analoogjes en de Nord G2 Engine had 'ie niet zoveel toegevoegde waarde meer eigenlijk.
 
Hier zijn wat foto's van mijn studio. Ik werk voornamelijk samplebased in de casio's, en elk instrument zich als geluidsbron dienen.

dscn1649.jpg


dscn1651.jpg


Als je benieuwd bent wat voor geluid wat eruit komt kan je mijn myspace beluisteren :eureka:
 
Ey Dub dude... is dat niet lastig.. bukken voor je rack spulletjes?

Ik hoef maar weinig bij m'n rackspullen te zijn. Hoofdzakelijk bij m'n delays en die zitten bovenin. Met beperkte ruimte moet je efficient omspringen en ik hou er niet van dingen hoog te hebben vanwege reflecties.
 
Dat zijn een hoop leuke spulletjes Amahay! Ziet er uit als goed materiaal om flink op te freaken in elk geval.
 
Dat freaken wil ook wel aardig lukken, de Sk's zijn perfecte loopsamplers, en door de bends zijn de mogelijkheden qua geluid onbeperkt.

Bij jou studio vallen de prophet, virus b en Sherman me direct op :) ook erg leuk materiaal als je het mij vraagt...
 
ziet er goed uit zo ro9, lekker alles dichtbij zo
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top