Mijn studio annex crib XIV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey, zie ik daar nu een GEM?

Dat zijn mooie instrumenten, ik heb er zelf ook een. Toch wel een beetje de secret weapons in de studio !
 
Ziet er goed uit man. Heb de de draagconstructie van de vloer ook aangepast?

eerder de draagconstructie van mijn spierballen :D

Hey, zie ik daar nu een GEM?

Dat zijn mooie instrumenten, ik heb er zelf ook een. Toch wel een beetje de secret weapons in de studio !

Yep, een Promega 3, naar mijn mening de meest realistisch klinkende en mooi (vintage) ogende piano :okdan:
 
Update

Begint nu echt mijn hoek te worden, nu de kast nog een donkerder kleurtje....
 

Attachments

  • 01122008267.jpg
    01122008267.jpg
    82 KB · Bekeken: 74
Sinds weekje verhuist en dus ook nieuwe studio:D twee kamers, waarvan een speciaal voor gitaaropnames en de andere voor zang en studio zelf. Sluit de deur met matras af, werkt perfect:D

eq33f8.jpg


29glr1s.jpg


335gv1l.jpg


23jooid.jpg

dlon7q.jpg
 
Mooie studio, vooral de Solo 610 ;) Wat hangt daar als AD achter?

Inderdaad heel fijn:D ding ik neem aan dat AD voor audio device staat?:P In dat geval een RME hdsp 9632.

En op het Hilltree, yep een echte Paulus en me Taylor big baby niet te vergeten:D Ben dan ook een van de weinige die geen trance maakt maar pop/reggae achtige muziek, en dan zijn gitaren natuurlijk essentieel
 
Inderdaad heel fijn:D ding ik neem aan dat AD voor audio device staat?:P In dat geval een RME hdsp 9632.

Ik denk/verwacht dat AD staat voor Analoog Digitaal, dus converter. Bijna hetzelfde als audio device trouwens hoor, leuk ingevuld met enige fantasie, maar wel bijna een voltreffer!

Leuk trouwens meerdere mensen te zien op het forum die niet alleen maar elektronische muziek maken!
 
Ik denk/verwacht dat AD staat voor Analoog Digitaal, dus converter. Bijna hetzelfde als audio device trouwens hoor, leuk ingevuld met enige fantasie, maar wel bijna een voltreffer!

Leuk trouwens meerdere mensen te zien op het forum die niet alleen maar elektronische muziek maken!

haha zo leer je nog eens wat. Ben niet echt thuis in het technische gedeelte. Geef mij maar gewoon een gitaar/piano en een heleboel vst's en ik heb plezier :P
 
Mooie gitaren hoor! Die Taylor ziet er niet verkeerd uit zeg... Hoe neem je acoustisch op? Met een microfoon of kan je er een draadje in prikken?
 
Mooie gitaren hoor! Die Taylor ziet er niet verkeerd uit zeg... Hoe neem je acoustisch op? Met een microfoon of kan je er een draadje in prikken?
Zoals het hoort, met een aantal microfoons. Semi-akoestisch is leuk voor op een podium zodat de boel niet gaat piepen maar voor een mooie opname heb je toch echt microfoons nodig vind ik. Eentje op de hals, en een ergens in de kamer. Meestal neem ik hetzelfde stuk 4x op met de mic op 4 verschillende plekken voor een zo mooi mogelijk stereobeeld. 4 Neumann's zijn me namelijk iets te duur en zo gaat het ook prima:P
 
Oke dan. Mooi hoor! Ben benieuwd wat voor muziek je maakt! Ik heb zelf ook een Les Paul, maar dan een Epi. :-)
 
daft max mooi studio man erg leuk speelgoed
 
daft max mooi studio man erg leuk speelgoed

Ja zeker, alleen jammer dat het maar een paar keer per jaar voorkomt dat het er ook daadwerkelijk allemaal staat.

80% van de tijd staan de Triton, VK7 en de Virus in de repetitie ruimte van mijn band. Heb geen zin om alles wekelijks mee te slepen.
Alleen de S-90 neem ik altijd mee om thuis te oefenen en als MIDI master te gebruiken voor software e.d.

Heb het wel zo gemaakt dat ik alleen het toetsenborden op de standaard hoef te plaatsen, jacks en stekker liggen klaar, zodat ik er niet achter hoef om steeds kabels te leggen. Inpluggen er klaar.
 
En nog wah...

by je eerste pix wordt k egt wazig
dus tis een kamer in tweeen gesplitst
en je zit int hoekie = t handig ?
de avatar staat zag k later pas wel ri je mixert
erboven staat een synth met keys andere kant op ???

na iig benk niet denige met rommel stuud haha
keepup ...cheers :peukie::baco:

stuud zoalstie nu is ,...[ WAT IS DAT JOH DUS ASK EEN PIXIE, al een keertje heb gepost dan mag dat niet nog eenkeer ???:r }


lamaa dus [ kheb mn camera cable weers gevonden ...dus tis weer px party time eerst ;
mn kamer aantal keer :okdan: alemaal van laatste tyd :luv:staat lekker so
voort raam verwatrming
ik int midden mixer links synth omme heen drums links fx in friont
silverboxes in font ook
en dual screen an 1jaartje blij mee
who needs 22" flatscreen ???:r:
en mn speakers staan ook goed sub eronder staat aleen aan by t afluisteren ,..achter in de kamer
veloerse gordijnen doen t ook goed

whats new zouje zeggen \studio annex crib jaartje terug stond ik ook in de quote 5000 - kheb wel egt gezoch naar middle point mbt geluid ...zekers dat ik niet helemaal tussen mn speakers zit ,..die zijn dus nieuw
best tevree mee ,...zijn Bowen EN Wilson dm 110
zijn as new
werden gewoon by t vuil gezet ....
waarde op ebay 200+ eu best ok dus !!!!!!!!!!:okdan::eureka::okdan:
 
Laatst gewijzigd:
nog 1x
5 stuks
:okdan::{ iedereen moet een witte "teletubbie " hebben ...kreeg de mijne vorig jaar met kerst
praat / schyt ...en kijkt de hele dag tv ...astiet op mn monitors ligt ...hmmmm misschien toch wel handig flatscreen haha
:biertje:
 

Attachments

  • S4020482.jpg
    S4020482.jpg
    142,5 KB · Bekeken: 80
  • S4020491.jpg
    S4020491.jpg
    176,5 KB · Bekeken: 77
  • S4020494.jpg
    S4020494.jpg
    182,3 KB · Bekeken: 80
  • S4020515.jpg
    S4020515.jpg
    167,2 KB · Bekeken: 75
  • S4020439.jpg
    S4020439.jpg
    121,4 KB · Bekeken: 73
nog maar paar vd week ge kiekt ,...

blijft lastig met kxt cam int donker schieten
net synth hunt
rechter kant ...beter so meer ruimte kank ook by mn raam = achter t gordijn haha
eerst stonden al mn drum / dozen inde hoek ...hmm = minder
moog = weg
=(

2nd pix
werk bladje nog steeds t verstelbare stevige mavo bureatje ...haha
dual screen
silverboxes
rsf dd30fattt zegkje
rokton electro drumsynth ...ruskey .......
eronder dk 700 siel
werkt nu nog aleen as master keys ...wordt donor voor de siel opera 6 same ...ssm s inside ....:okdan:
monopol ernaast
moet dicht by staan = performance synthie
rack ook dicht by ,...see nxt pix

3rd
studio quad nog steeds ok hoor
snap niet dat ze soms onder de honderd worden aangeboden ,..lekker diep te proggen

regelwerk
haat / liefde verhouding mee

studio master intelligent dynamix processor
patchie
jx3p dual tube ampie
dr dual noise / gate [ egt nodig met twee tube amps ]
gainiac rocktron dual tube

daaronder dsp128 olskool fx
mam warp9 [wasp filter ] bbd delay
ibanes dmd2000 leuk ding
 

Attachments

  • S4020495.jpg
    S4020495.jpg
    159,6 KB · Bekeken: 74
  • S4020496.jpg
    S4020496.jpg
    157,3 KB · Bekeken: 72
  • S4020498.JPG
    S4020498.JPG
    139,8 KB · Bekeken: 75
nxt
left side
veranderdt met de dag :dubbel:

lem echo chamber [ motor stuk ....]aleen spring veer werkt
erboven lem mixertje met eq en ampies en ...band echo ...loopt niet lekker =(:dubbel:
staat samenb heel stoer non working tower dus
ervoor dynacord percuter 8 bits samples met tuner erop leuk ...
en de " zeldzame drumsynth kx2 kent ieman m ....?"
staat te koop 250.-:doei:
de tr909 / en tr 808
eronder mx8100 = 4x sequencer van multivox helaas nog nooit gesynced gekregen dus eieglijk 4x random cv / lfo voor bv in korg / rolands
jx3p met de programmer ...erg belangrijk voor editing poly sequencer !!
ernaast de cr78 incl programmer
moet te doen zijn sequencen met bv mn doepfer sequencer kast
[a155 x2 + seq controller 154 + hulp modules ]
maar staat meer uit dan
erboven de ad220 van ibanes net gekocht en gaat er weer uit ,...moest een keertje een dure fx vintage hebben ..koste meer dan 250.- was vergeten dat suise niet in de eu zit :kont::r
mc 202 erop meer din sync split dan synth ...klinkt wel
maar ben lui met proggen
ernaast ; ms 10 = fatje
de ms 20 staat by maatje,.. naast een sp1200 / systenm 100 mooi te wezen
eronder dus de " geleende " doepfer sequencer case samengesteld door jur / patatmet doepfer freak ]weerkt goed ,..soms erg ingewikkeld ast niet meer de volgende dag werkt !!!!;)

whoo kzie ok nog een acidlab liggen ...en onder de tr909 inrack zit een a4000 met problemen en een cr8000 met mods

edit de cs30 niet te vergeten wat een bakkkkkkkkkkkkkkkkkkk met seq..trig by tr606...audio staat via aux
weer die kat ...grrrr
 

Attachments

  • S4020501.jpg
    S4020501.jpg
    161 KB · Bekeken: 72
  • S4020513.jpg
    S4020513.jpg
    177,9 KB · Bekeken: 75
  • S4020512.jpg
    S4020512.jpg
    166,7 KB · Bekeken: 75
  • S4020428.jpg
    S4020428.jpg
    89,9 KB · Bekeken: 76
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top