Mijn studio annex crib XIV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb ook zo'n Dymo. Mijn ervaring is dat de stickertjes na verloop van tijd loslaten van de kabels en dat de inkt verbleekt in het licht. Misschien een ander soort lint gebruiken?

Ja, hier ook, verbleekt vooral. Maar ook paar los.

Ander lint? Je zegt het al: wat er normaal inzit is geen lint, da's plastic. Echt lint (van linnen, dus) met inkt-imprint... Dat zal wel te ambachtelijk zijn voor een flitsend ding als Dymo.
 
Je had vroeger die voorlopers van de Dymo's met van die doordrukstrips.
Idd, ik heb nu ook die plastic strips met inkt, maar deze werken toch niet heel lekker. Ik vraag me wel af of die oudere Dymo strips goed te buigen zijn om bv. om een jackplug te plakken.
dymo_junior.jpg
 
Een iets bescheidener opstelling dan de vorige, helemaal digitaal natuurlijk. De HIFI-set gaat waarschijnlijk plaats maken voor twee Adam A7's, na erg lang twijfelen. Vandaar dat ik eens een goede foto van de huidige setup wilde maken. Door een andere hobby is het maken van de foto een beetje uit de hand gelopen... :o:

mdb-studio-11-2008.jpg
 
niet zo veel gear, maar wat een plaat zeg! Ik gok hdr ;)
Lijkt wel een 3d render, complimenten!

Ik hou me aanbevolen voor een korte beschrijving vn de overige bewerkingen die je er op los hebt gelaten.
 
Goede compositie ook, inclusief microfoon en afbeelding op het scherm. :okdan:

(maar persoonlijk zie ik toch nog liever een gruizige foto van een rommelhok, maar dan wel vol gear :P )
 
Een iets bescheidener opstelling dan de vorige, helemaal digitaal natuurlijk. De HIFI-set gaat waarschijnlijk plaats maken voor twee Adam A7's, na erg lang twijfelen. Vandaar dat ik eens een goede foto van de huidige setup wilde maken. Door een andere hobby is het maken van de foto een beetje uit de hand gelopen... :o:

mdb-studio-11-2008.jpg


ik zie geen synths, dit is toch een SYNTHforum?
 
Mono-Poly maakt voornamelijk Trance.
Geen bliepjes en blapjes.

Vette studio trouwens mono.

tjesto heeft al die gear ook staan. en natuurlijk een mc808 voor de groeve hehe:frons:

leuke plaatjes mono
 
Studio Lennox

Studio Lennox

net mijn studio verbouwd vooral om wat meer sfeer te krijgen dan die eeuwige TL buis

ik was toch al bezig dus ook meteen maar even alles anders opgesteld, beter aangesloten, plankjes aan de muur voor de synths (ook toekomstige) kleurlampjes etcetera.

Alles is binnen handbereik, en wat een geweldige uitvinding is zo'n patchbay

enkele foto's

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]

oja spot de waterpijp... (ik zag er ook één bij mono-poly op de foto)
 
Mooi hoor! (niet in de laatste plaats ook vanwege wat er staat ;) )
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top