[Elektron] Machinedrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
elektron

elektron

Ik heb een elektron en het is echt de vetste drummachine ooit......verkoop je 909 en je 808......
Op soulseek zoeken naar: TDK Blitzhit en je hoort wat anders dan de demo's van elektron

Groet bRz
 
Re: elektron

Re: elektron

Origineel geplaatst door brz
Ik heb een elektron en het is echt de vetste drummachine ooit......verkoop je 909 en je 808......
Op soulseek zoeken naar: TDK Blitzhit en je hoort wat anders dan de demo's van elektron

Groet bRz
Uw zoekbewerking - TDK Blitzhit - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.


nou?
 
Hoi, mijn nick op soulseek is : broesel . Via dit op m'n disk in de map : TDK hierin zoeken naar blitzhit

Groet brz
 
Welkom Brz. Op dit forum :)
Omdat je nieuw bent vergeven we je :D
Maar wij zetten dit soort dingen meestal netjes voorelkaar online of attachen :)
Zodat de mede forum lezers 1 click met de muis verwijderd zijn van dingen die wij niet mogen missen!
En niet eerst het hele internet moeten afzoeken of hopen dat er ene Broesel ergens in een p2p netwerkje online komt :)
 
Oke, ben idd nieuw dus kan jij me helpen
Hoe ververs ik de pagina en waar kan ik hier mp3 dumpen?

brz
 
Origineel geplaatst door brz
Oke, ben idd nieuw dus kan jij me helpen
Hoe ververs ik de pagina en waar kan ik hier mp3 dumpen?

brz
verversen : <F5> of op link klikken in titelbalk en op enter duwen
mp3 dumpen : mits niet te groot, zie onderaan bij het plaatsen van een antwoord op een bericht
zie
Voeg een bestand of bijlage toe:
Maximale grootte is: 1048576 bytes
Toegestane bestands extensies: gif jpg png txt zip jpeg mp3 wav au pch
 
LOL ik denk dat er iets mis gegaan is :)
Neem anders ff contact met me op als de file groter is als 1mb (binaryzero1@hotmail.com via msn)
en stuur me de file en ik zal m ff online gooien. Als de file niet groter was als 1mb is er iets mis gegaan.
 
Re: elektron

Re: elektron

Origineel geplaatst door brz
Ik heb een elektron en het is echt de vetste drummachine ooit......verkoop je 909 en je 808......
Waarom zou je een 909 en 808 dan verkopen.. Je kunt de machinedrum er toch ook gewoon langs gebruiken..

Je doet toch ook niet al je synths weg omdat je andromeda hebt?
 
Dan maar 1 stukje....lage kwaliteit.........

Trouwens ik sta zo goed als altijd aan, dus op soulseek moet lukken.....nick broesel

greets brz

 
Als je geen geld heb, maar wel een 909 of een 808.
Heb mijn 808 ervoor verkocht en heb nog niet echt spijt gehad..
Was haast al mijn effecten kwijt om m'n 808 te laten klinken zoals ik wilde.

Daarom.....en een andromeda is echt niet zo leuk;) i love my ms20

brz
 
Origineel geplaatst door brz
Als je geen geld heb, maar wel een 909 of een 808.
Heb mijn 808 ervoor verkocht en heb nog niet echt spijt gehad..
Was haast al mijn effecten kwijt om m'n 808 te laten klinken zoals ik wilde.

Daarom.....en een andromeda is echt niet zo leuk;) i love my ms20

brz
mn 909 staat nog maar weinig aan sinds k mn MD heb. als k er niet snel meer betekenis aan geef zou ie wel is plaats kunnen ruimen voor wat nuttigers.

jij had een 808? ben er nogal benieuwd naar. vooral die befaamde kick dan. is het een nuttige aanvulling om naast de MD te hebben, of trekt die het alleen ook wel. beetje domme vraag gezien dat je m ervoor verkocht hebt, maar wil graag je bevindingen horen
 
De kick van de 80 is niet echt na te maken door de md. Komt hoofdzakelijk door de sequencer van de 808, de kick klinkt nooit hetzelfde, zeker als je de decay op het randje zet. Sommige kicks slokken dan een stukje op van de kick erna en dit gebeurt zo nu en dan........analoge shit...
Maar daarnaast gaat de md gewoon veel verder in zijn sonische bereik, je kan een soort van 808 kicks maken, maar als je met de filter knoppen gaat freaken kom je op plaatsen terecht die ik geen enkele drumcomputer zie bereiken..
De pulsen die de md uitstuurt zijn vet/hard..mijn effecten reageren hier heel anders op dan op een kick uit mijn sampler (beeeh).....
Heb je m'n mp3 al geluisterd???
Wat dacht je ervan?

Groetzelz brz
 
Origineel geplaatst door brz
De kick van de 80 is niet echt na te maken door de md. Komt hoofdzakelijk door de sequencer van de 808, de kick klinkt nooit hetzelfde, zeker als je de decay op het randje zet. Sommige kicks slokken dan een stukje op van de kick erna en dit gebeurt zo nu en dan........analoge shit...
Maar daarnaast gaat de md gewoon veel verder in zijn sonische bereik, je kan een soort van 808 kicks maken, maar als je met de filter knoppen gaat freaken kom je op plaatsen terecht die ik geen enkele drumcomputer zie bereiken..
De pulsen die de md uitstuurt zijn vet/hard..mijn effecten reageren hier heel anders op dan op een kick uit mijn sampler (beeeh).....
Heb je m'n mp3 al geluisterd???
Wat dacht je ervan?

Groetzelz brz

je mp3? eerst deze set van der dritte raum afluisteren en dan ben jij aan de beurt :)

heb zo t zelfde gevoel met mn 909. unieke (klassieke) sound, maar de MD gaat zoveel verder. ben me aan t afvragen of ik die klassieke sounds wel nodig heb. moet wat meer tracks uitdraaien voor k wat beslis
 
mp3? :) tja nee dat kan de 808 zeer zeker niet! klinkt ook weer heel anders dan al dat hardcorebeukgeweld wat je weleens uit de md hoort :)
 
Is er iemand hier de met z'n md iets gemaakt heeft wat ik kan luisteren?
Ben wel benieuwd...

greetz brz
 
Ik heb mn MD net een paar weken.. heb nog niet echt iets gemaakt.
Maar als je deze thread ff doorloopt kom je wel wat audio examples tegen.
 
Hoe plak je bijdeweg je gearlist onderin?

bRz snapt nog niet hoe het werkt ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top