[House/Club] Nieuwe track

Ensorceler

Stamgast
Lid sinds
15 november 2006
Berichten
187
Locatie
Amsterdam
Hallo,
Tijd niet meer actief geweest op dit forum,
wilde graag even wat meningen over een stukje house o.i.d waar ik mee bezig ben op het moment.
Ik begeef mij normaal niet in deze muziek en ben verder ook niet bekend met soortgelijke dingen.

De track moet nog afgerond worden, het einde is dus nog niet zoals het straks moet zijn en de afmix is nog niet optimaal. Hier een preview,

http://www.speedyshare.com/793750504.html
 
is wel een goed nummer
maar moet nog wel afgemixt worden
sommige geluiden staan veel te hard
en anderen komen er ook brusk bij
maar denk als hij eenmaal afgemixt is dan
kan dit wel een dikke plaat worden

hou ons op de hoogte !!!

grtz Deep2Tech


www.myspace.com/deep2tech
 
Het is volgens mij wel gewoon electro house.
De geluiden zijn inderdaad niet goed in balans. De percussie moet een stuk harder en die lead is echt VEEEL te hard :) Probeer ook eens sidechain compressie toe te passen op de instrumenten, dat scheelt een hoop in de power van het nummer.

Opzich klinkt het verder wel goed, het is alleen niet echt mijn favoriete stijl.
 
track is ge-update!
nu in mijn ogen klaar.

http://www.speedyshare.com/889318381.html


hij is nog steeds slecht gemixt (echt waar hoor)

ook probeer een remix ervan ,hij ontbreekt xtra iets en exitement,(xtra noten in de melodie ,of een andere parraledl gepanned,weet ik veel)nu klinkt die als 1 in de duizend (hij klink oud met vergeleken wat er nu in electro-house gereleased wordt) het is hard te concureren dees dagen,met deze heb je geen schijn van kans.

Met de bedoeling je meer motivatie te geven,zet je xtra in en je zal zien ,je maakt zeker en vast een betere versie.
 
vertel me liever wat er verkeerd is aan de afmix. ik hoor namelijk over mijn monitoren niet wat er nog aan scheelt.
Aan het arrangement verander ik niks meer. Vind het wel prima zo. Is namelijk een eindproject voor me school (academie voor popcultuur) en heb er verder geen bedoelingen mee. Is tevens de eerste keer dat ik in deze style een track bouw.
 
Vind het wel een leuke track... :-)
Zou de bass drum toch echt wat harder zetten, lead iets zachter.
En i.d.d. sidechainen, dat moet hier toch wel in......

Succes!
 
Lekker nummertje. Idd nog niet goed afgemixt.

Op ongeveer 0:30 sec komt er een zwaar geluid in dat veel te hard staat. Hierdoor valt je kick bijna helemaal weg. Ik zou hem in eerste instantie een stuk zachter zetten en dan idd sidechainen. Verderop in de track komt dat zelfde geluid weer te hard naar voren.

Groetjes en succes.
 
Back
Top