Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

@lcasei Mooie verzameling , is dat nog te overzien ? Gebruik je alles ? Hoe doe je dat? Steeds wat instrumenten uitzoeken om muziek mee te maken ?
 
1574963320868.jpg
Niet mijn complete setup, maar wel wat nu aangesloten staat.

​​​​​​​
 
Niet mijn complete setup, maar wel wat nu aangesloten staat.

​​​​​​​

Ah lache, idd het formaat van die bakjes is tuurlijk wel geniaal.
Had nog ff geluisterd maar idd de K2 Model-D en Pro-1 klinken allemaal erg anders.
Das wel K*t omdat ik dan graag de Pro-1 en K2 wil hebben.:P
 
Het formaat is gewoon perfect en het klinkt ook nog eens goed. Pro-1 en K2 er bij ga je zeker geen spijt van krijgen. :W
 
Leuk, vroeger vertelden mensen het niet als ze Behringer in hun studio hadden staan.
Tegenwoordig maken ze zelfs foto's om op het forum te plaatsen. 8)
Veel plezier met je behringers in ieder geval!
 
Leuk, vroeger vertelden mensen het niet als ze Behringer in hun studio hadden staan.
Tegenwoordig maken ze zelfs foto's om op het forum te plaatsen. 8)
Veel plezier met je behringers in ieder geval!

Op mijn 1e 5 releases ofzo had ik staan: 100% behringer free. Ik hoef het nog steeds niet trouwens als ik al die bugs op gearslutz lees en geen midi-cc is wel erg spartaans hoor, daarom heb ik die reissue odyssey ook weer weggedaan destijds.
 
Eventuele ongemakken neem ik voor lief, maar wat nu op mijn bureau staat bevalt goed, al helemaal voor die prijs. Jammer van de RD8 die het na 1x gebruik al niet meer goed deed, maar dat zal ergens ook wel, is ook het risico van early adopter zijn, gekocht op de dag dat ie voor t eerst verkrijgbaar was. Ik denk dat hier nog wel meer Berhinger dingetjes gaan komen, maar niet alles, alleen dat waarvan ik het origineel ook perse wilde hebben en heb gehad en nu niet meer heb. Qua sound en formfactor ben ik erg tevreden, en nogmaals, al helemaal aan deze prijs. :W
 
Eventuele ongemakken neem ik voor lief, maar wat nu op mijn bureau staat bevalt goed, al helemaal voor die prijs. Jammer van de RD8 die het na 1x gebruik al niet meer goed deed, maar dat zal ergens ook wel, is ook het risico van early adopter zijn, gekocht op de dag dat ie voor t eerst verkrijgbaar was. Ik denk dat hier nog wel meer Berhinger dingetjes gaan komen, maar niet alles, alleen dat waarvan ik het origineel ook perse wilde hebben en heb gehad en nu niet meer heb. Qua sound en formfactor ben ik erg tevreden, en nogmaals, al helemaal aan deze prijs. :W

Ja klote dat die RD-8 van je een probleem heeft.
Ik weet zeker als je een ander goed exemplaar hebt dat je een hoop lol er mee gaat beleven.
Ik koop niet alles van ze maar een synthi of een polykobol die laat ik niet voorbij gaan in ieder geval omdat de originele gewoon niet betaalbaar zijn.
En wie weet komt die paramoog er nog mischien 'ns een keer, klinkt wel zo lekker in ieder geval.
 
Op mijn 1e 5 releases ofzo had ik staan: 100% behringer free. Ik hoef het nog steeds niet trouwens als ik al die bugs op gearslutz lees en geen midi-cc is wel erg spartaans hoor, daarom heb ik die reissue odyssey ook weer weggedaan destijds.

100% sure dat je dance maakt. Anders maakt dat midi cc niets uit.
ook al zal ik dance maken maakt dat niets uit.
gewoon leren goed aan de knopen draaien of cv gebruiken.

Best lomp om 100% bh free op je release te zetten.
wat zegt dat dan? Idd niets.
Een goede artiest maakt ook een masterpeace met speelgoed:P
 
Ja klote dat die RD-8 van je een probleem heeft.
Ik weet zeker als je een ander goed exemplaar hebt dat je een hoop lol er mee gaat beleven.
Ik koop niet alles van ze maar een synthi of een polykobol die laat ik niet voorbij gaan in ieder geval omdat de originele gewoon niet betaalbaar zijn.
En wie weet komt die paramoog er nog mischien 'ns een keer, klinkt wel zo lekker in ieder geval.

De RD8 gaat retour en wordt of gerepareerd of vervangen. Ik maak me er geen zorgen om, 't is alleen wat irritant, maar ach.. er zijn ergere dingen in het leven.

Wat ik in ieder geval graag zou zien nog is idd, een Synthi clone, een Oscar en een Octave Cat, alle 3 te vet gewoon.. Deze zijn staan geloof ik ook op de planning, dus ik hoop er op dat die binnen een jaartje ook beschikbaar zijn.
Een Wasp hoef ik niet, TD3 ook niet echt, al vind ik het voor het geld wel een erg leuk dingetje voor er bij, kan nooit geen kwaad om te hebben.

Verder hoop ik op een SH5 clone en Juno 6 / Jupiter 8, enne, dan ben ik er wel geloof ik. Mochten die beide laatsten er niet komen, dan moet ik op zoek naar een andere poly synth, maar, ik heb gelukkig geen haast.

En dat het geen origineel spul is, (en dat zeg ik meer tegen de hen die al die clones niks vinden ) tja, maakt me weinig uit, de vintage spullen zijn ontzettend cool om te hebben, maar ook wat aan de prijzige kant met bijbehorend onderhoud wat toch ook niet heel erg handig is allemaal, daarnaast hebben deze kloontjes standaard midi en usb.. tjsa.. Die Berhinger clones hebben toch wel flink veel voordelen eigenlijk tov hun original gangsters.
 
100% sure dat je dance maakt. Anders maakt dat midi cc niets uit.
ook al zal ik dance maken maakt dat niets uit.
gewoon leren goed aan de knopen draaien of cv gebruiken.

Dat maakt wel uit als je zoveel zooi hebt staan dat je 3 meter moet lopen om erbij te komen. Dan is het wel zuur om voor een AMP-release of VCF cutoff helemaal heen en weer te lopen.
En eeh vertel me aub niets over cv gebruiken of knoppen leren draaien als je niet op de hoogte bent, ik draai al 30 jaar + aan knoppen en heb meer CV gehad dan je kan dromen bruh
 
Best lomp om 100% bh free op je release te zetten.
Ik was al niet politiek correct voordat de term uitgevonden was dus dat interesseert me geen hol wie dat wel of niet lomp vindt.
 
Ik was al niet politiek correct voordat de term uitgevonden was dus dat interesseert me geen hol wie dat wel of niet lomp vindt.

Ach ik was een beetje aan het stoken.
Sorry, neem het maar niet te zwaar, das natuurlijk duidelijk dat je als ex modular addict je portie CV's wel hebt gezien. 8)
En tuurlijk is cc controle ook wel handig maar dan word de boel wel iets duurder.

Ik denk dat behringer nu duurdere synths gaat maken en dat er idd met cc in zal zitten en patch memory enzo.
Hoop dat ze ook hybrides gaan maken.
 
Ach ik was een beetje aan het stoken.

En tuurlijk is cc controle ook wel handig maar dan word de boel wel iets duurder.
.

Iedereen heeft andere manieren van werken etc, dus wat jij niet belangrijk vindt, is voor een ander dat wel. Ik heb tegenwoordig een strikte regel als ik HW synths koop, er moet een volwaardige editor bijzitten anders is het een instas-skip.
 
Grappig. Ik heb juist als strikte regel dat synths simpel moeten zijn, goed moeten klinken, super in bediening, een knop per functie en liefst geen patch memory. Ik wil alles op gehoor en realtime kunnen doen.
 
Iedereen heeft andere manieren van werken etc, dus wat jij niet belangrijk vindt, is voor een ander dat wel. Ik heb tegenwoordig een strikte regel als ik HW synths koop, er moet een volwaardige editor bijzitten anders is het een instas-skip.

Ja ik vind dat ook. Daar heb ik nu echt een probleem mee met de xv5080. Roland style sysex is ook niet echt relaxed.
altijd relaxed als er een editor bij zit. Nog beter als die in je daw kan.

Zou het liefst alles in een rack hebben en gewoon via een editor in mijn daw de rest doen.

De behringer Model D is zo simpel dat dat wel gaat.
De korg prologue is ook erg simpel. Maar voor moeilijkere bakken graag een editor. Op die bakken schaap je zo snel een geluid in elkaar das toch ook weer het voordeel. Wat demian zegt idd.

voor de rest expert sleepers silent way en een extra e3 voor cv + een 8x cv en 16x gate via midibox.

ik wil eigenlijk niet meer synths maar toch moeilijk om me in te houden.
 
Grappig. Ik heb juist als strikte regel dat synths simpel moeten zijn, goed moeten klinken, super in bediening, een knop per functie en liefst geen patch memory. Ik wil alles op gehoor en realtime kunnen doen.

Ja ik ook, ik heb ook bijna alleen maar knobby synths. Maar desondanks is dat bijv de reden waarom een Waldorf Quantum hier niet komt voordat er een goede editor is bijv.
 
Back
Top