Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Beter dan t feest waar ik vanavond (al) verwacht word. Gekregen en tot leven gewekt. De TEAC A3300S.




D6D47152-C3BA-4B4E-99C8-0F449B2F9410.jpeg
 

Attachments

  • 0A4EC388-469D-4482-B3F6-F9682DE6F50E.jpeg
    0A4EC388-469D-4482-B3F6-F9682DE6F50E.jpeg
    74 KB · Bekeken: 89
  • 70C6DDCE-DFE0-4E6E-95FE-76DA7A609EED.jpeg
    70C6DDCE-DFE0-4E6E-95FE-76DA7A609EED.jpeg
    63,8 KB · Bekeken: 88
Een kater niet bepaald nee. De ipad besloot de foto om te draaien. Dan de website nog n keer. 3e keer was ie ok.
 
Ik ben recent gestopt met steeds bijkopen van instrumenten en ben meer gaan focussen op het functionele geheel.

Ik ben hiervoor begonnen met zelf een 19 inch rack te maken om alle 19" apparatuur (fx, compressor, adat converters en patchbays) in te plaatsen en daarna is alles opnieuw bekabeld.
Ik had me even vergist in de hoeveelheid tijd er kruipt in het bekabelen maar ben wel tevreden met het eindresultaat. Mijn opstelling is nu +/- definitief.

Mixing spot:
rack.JPG
 

Attachments

  • tafel (2).JPG
    tafel (2).JPG
    44,4 KB · Bekeken: 102
  • achter (2).JPG
    achter (2).JPG
    86 KB · Bekeken: 106
VasC Met wat knutselen, een beetje Ikea en wat lege verpakkingen is het inderdaad een fijne cockpit geworden. Deze week overgestapt op en dikke 27" Mac, scheelt ook een berg ruimte en werkt erg prettig.

Cornerman Dat is het voordeel van met wat ervaring weer van scratch af beginnen. In the box nog Komplete 12 en Soundtoys en Fabfilter bundel. Er is nog een Acidlab Miami in reparatie maar ben zo tevreden over Battery 4 icm Maschine dat ik die denk ik meteen in de verkoop gooi als hij gefixt is.

Steve303 Prima spul voor wat ik wil horen en maken. Maschine is hier eigenlijk ook alleen maar voor drums inkloppen en schetsen maken, handige is dat je de midi zo in Cubase dropt.

Dankjulliewel :)
 
Ben ik nou gek of hoe kan het dat jij zo weinig berichten heb? Je was toch dat lid met een tuinhuis studio en was jaren later ook een forum mod, of heb ik een heel ander iemand voor mij?
 
Ben ik nou gek of hoe kan het dat jij zo weinig berichten heb? Je was toch dat lid met een tuinhuis studio en was jaren later ook een forum mod, of heb ik een heel ander iemand voor mij?

Nee hoor, het klopt wat je zegt. Laten we het erop houden dat het wat bijzonder is gelopen ;)
 
Zo’n 27” Mac is toch wel een pracht machine. Ik heb onlangs in die van mij een SSD schijf gezet. Draait weer super soepel en dan te bedenken dat hij aankomend jaar 10 jaar oud wordt. Zo lang heb ik nog nooit gedaan met een PC. Ik draai zelf wel een hybride setup, maar dat is ook wat ik het leukste vind. Als ik denk ik alleen software zou draaien dan wordt het wel te zwaar, maar dit werkt nog prima.
 
Cool die soundcraft mixer,een goede raad: recap de voeding van die mixer,de voedingen van alle soundcrafts (ook de latere als de Delta reeks) zijn bekend om stuk te gaan,ze zijn allemaal op kantje/boord berekend.
 
Wel WOLF ziet er SCHITTEREND uit man, is die 240 nog origineel of hier en daar een printbaantje gesneden? Mijne is nog origineel momenteel.

En Fifth Bot - die adams daar geil ik al jaren op :) - werkt dat voor je, maschine naast Ableton? Mijn mooi voornemen voor 2020 is maschine herleren... Maar of 't lukt :?
Handen jeuken vaak te erg naar dawless gevlooi
 
Back
Top