Afvoerpijp is ook handig.

CreOn

Alles naar de knoppen....
Lid sinds
6 februari 2002
Berichten
1.150
Locatie
Terneuzen
Had effe geen geld voor een echte standaard, maar wel nog wat buis, bochten en T-stukken in de garage liggen.
Dus dan zelf maar een standaard gebouwd. Is reuze sterk en licht in gewicht. Nog een spuitbusje met zilververf erover en klaar ben ik. Het geld dat ik uitgespaard heb kan ik weer ergens anders voor gebruiken.
 

Attachments

  • dsc01170.jpg
    dsc01170.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 127
In dat kader, ik gebruik plastic regen goten als kabel goot in de studio ook veel goedkoper. en er kan veel kabel in.
 
Das ook praktisch. Als we zo elkaar een beetje kunnen helpen komt het helemaal goed met ons. Hier kan Nico Swinkels nog een punt aan zuigen dus.
 
huis verbouwd of ben je loodgieter? ;)

slim bedacht en het ziet er nog leuk uit ook !
 
Volgende stap:

Een eigen synth bouwen van papiermachee en plastic! ;)

Gaaf gedaan hoor. als je het inderdaad zwart verft dan ziet het er puik uit!

8D
 
Hehe.. maar als je 't niet hebt liggen..

Hehe.. maar als je 't niet hebt liggen..

Dat spul is verdacht duur.. hehe.. dus misschien niet helemaal zo'n geschikt plan als je 't niet hebt klaarliggen.

Wél de meest bizarre standaard die ik ooit gezien heb.. ;)
 
klopt kan je ze bij je bestellen ik wil er wel 1>:|
 
Nee afvoerpijp heb ik niet, Ik heb wel nog ontzettend veel lego, wcrollen en triplex ;)
 
:D Leuk die reacties van jullie...
Maar inderdaad, het is niet zo goedkoop als het lijkt.
Tis dat ik het één en ander overhad.....
Een goede loodgietende vriend is ook een optie;)
 
Laatst gewijzigd:
Best een leuk idee. En dat brengt mezelf ook op een idee.

Aangezien ik zelf toch al op zoek was naar een goeie keyboardstandaard voor al m'n leuke hebbedingetjes ga ik eens nadenken om ook zelf iets te bouwen, misschien niet met hetzelfde materiaal.

Jouw creatie mag zeker gezien worden.:okdan:
 
Hout is ook niet fout

Hout is ook niet fout

Ik heb trouwens zelf een standaard gemaakt van wat hout en een stukkie ijzer.
Werkt ook perfect en kostte geen drol. 8)

bassie3.jpg

Zie links op de foto. Ooit gemaakt voor een AN1x + juno-60
 
Inderdaad......als je een beetje inventief bent kom je al een eind. Ik had eerst de JD-800 op een soort van bureau staan, maar aangezien ik van zolder, naar een studio in de garage verhuis moest ik wat kleiners verzinnen. Het moest echter wel stevig zijn, want die JD weegt best nog zwaar.
 
is een goeie ik ken nog al wat bouw plaatsen rond Eindhoven:-)
 
Goed man! Het is dat een CS-60 zo zwaar is anders had ik ook een ritje Gamma (dat zeg ik) gemaakt in plaats van eur 145 aan een standaard te verspijkeren ;)
 
Origineel geplaatst door Grooveron
is een goeie ik ken nog al wat bouw plaatsen rond Eindhoven:-)

als je constructie goed is, en een dj weegt ook meer dan 1 kilo, dan houd het best wel wat gewocht, geen probleem.

Afvoerpijpen (raar woord) zijn rond en als je een wat dikkere wanddikte neemt is daar een erg stevige constructie mee te maken.
 
Back
Top