X

MaxDox is goed bezig!

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

MaxDox is goed bezig!

Maxdox, je bent goed bezig.

p.s. Als er commentaar geleverd wordt eventjes je naam ervoor zetten als je dat wilt natuurlijk.

p.s.2. Ik heb bij CraZy synth een reactie getypt.
    JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
    http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
    Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
    Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

Re: MaxDox is goed bezig!

Busca, bedankt voor het compliment!!

Mijn katten vonden het minder mooi.......

Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
    Maxdox, je bent goed bezig.
    Ik wil wel benadrukken dat vooral mijn synth goed bezig was

Modulaire systemen zijn ongelofelijk vet! Gewoon omdat je alles met alles kan laten moduleren, das te gek!

Die patch gebruikt dus geen sequencer, alleen maar lfo's etc , en waar het toetsenbord wat erbij zit voor bedoeld is , ben ik nog steeds niet achter! Als je maar genoeg kabeltjes prikt, speelt ie bijna automatisch! ideaal
    computers don't right the wrongs,
    in poems,
    nor in songs

Comment

Ik ben ook fan van de S&H module in combinatie met een Random generator.

Random --> S&H --> CV in VCO
      LFO -------^

Zalig
      JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
      http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
      Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
      Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

Comment

gate --> lfo --> adsr --> lfo --> s&h --> adsr --> etc.

En opeens zijn je kabeltjes op...........
        computers don't right the wrongs,
        in poems,
        nor in songs

Comment

Working...
        X